I scatuli neri venenu à i veiculi

I scatuli neri venenu à i veiculi: Lütfi Elvan hà dettu chì u travagliu nantu à i Sistemi di Trasportu Intelligenti Autostrade cuntinua.
Ministru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni Lütfi Elvan hà dettu chì u travagliu nantu à i Sistemi di Trasportu Intelligenti Autostrade cuntinua. Dichjarà chì anu preparatu un pianu d'azzione strategicu chì cuntinueghja finu à 2016, Elvan hà dichjaratu chì u sistema furnisce una grande cunvenzione à i cunduttori è i citadini.
Elvan hà nutatu chì grazia à u sistema, i scatuli neri venenu à i veiculi, è grazia à i centri di gestione di l'autostrada stabiliti, e strade è i semafori seranu gestiti cù un sistema intelligente.
Elvan hà apertu e strade divise Dinar-Dazkırı, Sandıklı, Keçiborlu è Afyonkarahisar-Kütahya in una cerimonia tenuta à a junction Özdilek in Afyonkarahisar. Elvan hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti dopu l'apertura. Dichjarà chì anu stabilitu un centru di gestione di u trafficu affiliatu cù a Direzzione Generale di l'Autostrade in u quadru di u pianu d'azzione per i Sistemi di Trasportu Intelligenti, Elvan hà dettu chì anu cumpletu 5 centri finu à avà è aumenteranu u so numeru à 17.
Dichjarà chì questi centri di gestione di u trafficu informaranu direttamente i citadini nantu à i sviluppi è l'infurmazioni nantu à l'autostrade, Elvan hà dettu: "Anu darà infurmazioni nantu à a cundizione di a strada, s'ellu ci hè accidenti in a strada, s'ellu ci hè un bloccu nantu à a strada. a strada. Per d 'altra banda, facemu e nostre strade intelligenti, equiparemu tutte e nostre strade da cima à fondu cù cavi di fibra, è in casu di prublemi nantu à l'autostrade cù sistemi di trasportu intelligenti, questi seranu trasferiti direttamente à u centru è u avvirtimenti necessarii seranu fatti à i nostri cunduttori in i nostri centri. Ùn avemu micca avutu un prugramma di furmazione nantu à u sistema di trasportu intelligente in Turchia per 4 anni. E nostre discussioni cù YÖK in quantu à sta questione cuntinueghjanu. "Avemu pianificatu di apre e sezioni in u Sistema di Trasportu Intelligente". disse.
"I semafori diventeranu più intelligenti"
U Ministru Elvan hà spiegatu chì, cù u sviluppu di a tecnulugia in questu cuntestu, pensanu chì i sistemi di trasportu intelligenti sò un campu di l'ingegneria impurtante è chì u persunale qualificatu deve esse furmatu in questu campu. Elvan hà dettu: "U nostru travagliu nantu à questu tema cuntinueghja. Un altru prublema in quantu à un sistema di trasportu intelligente hè soprattuttu per e nostre cità. Ci sò parechji semafori in e nostre cità è sviluppemu sistemi chì facenu questi semafori intelligenti. Per esempiu, da u tempu à u tempu a densità di trafficu diminuite è aumenta quasi significativamente. Dunque, i studii cuntinueghjanu oghje nantu à mudelli chì facenu i sistemi di luci verdi gialli rossi ancu più intelligenti. Un altru travagliu per e nostre cità hè chì pensamu di introduci un sistema di pagamentu unicu. Realizzeremu stu studiu in a Municipalità Metropolitana di Ankara cum'è una basa pilota. Avemu cuminciatu à travaglià annantu à questu, per esempiu, furnisce l'uppurtunità per un citatinu chì hà una carta di metro in Ankara per aduprà a stessa carta quandu và à Konya o Eskişehir. Dunque, vulemu espansione questu à tutte e pruvince cù u sistema di offset ". disse.
Dichjarà chì un altru studiu nantu à i Sistemi di Trasportu Intelligenti hè per i veiculi, Elvan hà nutatu chì cù un dispositivu per esse piazzatu ind'u veiculi, serà pussibule di trasfirià l'infurmazioni nantu à a velocità, coordenate è u locu di quellu veiculu direttamente à i centri di gestione di u trafficu in casu. di un accidente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*