A ferrovia Baku-Tbilisi-Kars principia

A Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars principia: u Ministru di l'Ecunumia Nihat Zeybekci hà dettu: "A Linea Ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars hà da cumincià à operare in 2015".

Dopu a so riunione cù u Ministru di l'Ecunumia è l'Industria di l'Azerbaijan Şahin Mustafayev in Baku, u Ministru Zeybekci hà fattu una dichjarazione à a stampa è hà dettu: "Avemu discututu i prublemi riguardanti u sviluppu, l'espansione è a liberalizazione di u cummerciu trà Turchia è Azerbaijan. Insememu u 6 di marzu per migliurà e relazioni ecunomiche trà Turchia-Azerbaigian-Georgia è per migliurà u cummerciu trà Turchia è Azerbaijan. In seguitu, riuniremu cum'è ministri di l'ecunumia di Turchia-Iran-Azerbaijan. A più impurtante hè di trasfurmà u Caspiu in un mare di amicizia è di trasportu. A linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars cumminciarà à operare in 2015.

Avemu prughjettu TANAP. 80 per centu di i pipi quì seranu prudutte da industriali turchi. U cummerciu trà i dui paesi deve ghjunghje sin'à 15 miliardi di dollari in pocu tempu. Per questu, u cummerciu deve esse liberalizatu. Avemu da principià questu prima cù i prudutti agriculi. Travagliemu per u cummerciu liberu mutuale di i prudutti agriculi turchi è azerbaigiani. E squadre tecniche si sò riunite trè volte. Acceleremu questu. Vulemu ghjunghje à un risultatu concretu nant'à sta questione in 2015. Allora, u nostru scopu principale hè di liberalizà u cummerciu trà i dui paesi. Inoltre, i visi duveranu esse gratuiti sia per l'affari sia per i citadini. Spergu chì seguiteremu ancu questi prublemi quist'annu ", disse.

U Ministru Zeybekci hà tandu una riunione à porte chjuse cù u Vice Primu Ministru azerbaijan Abid Şerifov. Zeybekci hè previstu di tene una tavola rotonda cù l'affari turchi cum'è parte di i so cuntatti di Baku.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*