Ciò chì aspetta Rail Freight Dopu BTK è TITR

Emre Eldener, presidente di UTIKAD, hà scrittu in u numeru di marzu di UTA Magazine ciò chì aspetta l'industria di u trasportu ferroviariu.

L'articulu di Emre Eldener, Presidente di l'Associazione di Fornitori di Serviziu Internaziunali di Spedizioni è Logistiche, hè u seguitu; Comu sapete, a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, chì l'industria logistica turca aspetta dapoi parechji anni, hè stata finita in l'ultimi mesi di l'annu passatu. Cum'è UTIKAD, avemu enfatizatu l'impurtanza di sta linea in quasi ogni piattaforma chì avemu participatu, è hà sottolineatu chì darà un grande impetu à l'industria logistica dopu a so cumpleta.

In fatti, in u scopu di u prughjettu One Belt One Road, chì hè realizatu sottu a dirigenza di a Cina, sviluppi impurtanti sò accaduti in u settore in pochi mesi dopu l'apertura di sta linea, chì hà rinfurzatu u nostru paese. pusizioni. U più impurtante di questi era senza dubbitu l'accettazione di TCDD A.Ş. cum'è membru permanente di l'Associazione Internaziunale di a Strada Internaziunale di Trasportu Trans-Caspianu in ferraghju.

A Strada di Trasportu Internaziunale Trans-Caspian, chì travaglia in u scopu di l'attività destinate à a creazione di una linea di trasportu chì partenu da a Cina è si estende à l'Europa, è à quale sò membri e cumpagnie di trasportu ferroviari di i paesi pertinenti, hè ancu chjamata ' corridoiu mediu'. Sta linea, chì parte da a Cina è l'Asia Sudueste è si estende à i paesi europei attraversu u Kazakistan, u Mar Caspiu, l'Azerbaijan, a Georgia è a Turchia, hè preferita più cà l'altri linii perchè hè a linea più corta, più veloce è più favurevule climaticamente.

À u listessu tempu, a cunnessione marittima chì deve esse stabilita da a strada BTK (Baku-Tbilisi-Kars) à l'Africa di u Nordu, u Trenu Viking è a cunnessione di u Mari Neru è u Mar Balticu sò emergendu cum'è linee impurtanti per a Turchia. Grazie à sta linea, chì furnisce un vantaghju cumpetitivu in termini di rapidità è costu, a pretensione di Turchia di esse un centru di trasferimentu diventerà più forte.

U cumpletu di u BTK hè di grande impurtanza micca solu per u settore logisticu turcu, ma ancu per l'attività di cummerciu esteru di circa 60 paesi. Ancu s'è sta linea hè stata in mente cum'è a linea chì furnisce u trasportu ininterrottu da a Cina à l'Europa in u scopu di u Prughjettu One Belt One Road di China, hà ancu un rolu impurtante in quantu à a Strada di Trasportu Internaziunale Trans-Caspian. Tuttavia, i prublemi tecnichi impurtanti ligati à l'usu efficiente di a linea BTK ùn deve esse trascurati. A linea, chì permetterà à i paesi chì utilizanu sta linea, in particulare u Kazakistan, per portà carichi di tunnaghju soprattuttu elevati, ùn pò micca esse mantenutu "ininterruzzione" per via di a mancanza di integrazione tecnica trà i paesi.

U primu prublema quì hè duvuta à a diffarenza di u spaziu ferroviariu in e ferrovie di i paesi. U calibre di pista larga (1520 mm) hè utilizatu in Georgia è Azerbaijan, è a seccione Baku-Tbilisi-Ahılkelek di u prugettu hè ancu in questa gamma. In ogni casu, in u nostru paese hè aduprata a distanza standard (1435 mm). A seccione da Kars à Ahılkelek hè stata ancu custruita in questa gamma. Questu significa chì a rimpiazzamentu di u bogie (cambiendu a distanza di i vagoni) serà fattu in Ahılkelek; I carru utilizati in Turchia ùn sò micca adattati per questu cambiamentu, cusì i carri turchi ùn ponu micca andà oltre Ahılkelek. A stu puntu, ci sò dui suluzioni; A prima suluzione hè di trasferisce i carichi da un vagone à un vagone in a cità di Ahılkelek in Georgia. A seconda suluzione hè di cambià l'assi di i vagoni azeri è georgiani in Ahılkelek è cuntinuà à Turchia. Tuttavia, ùn hè micca previstu chì i carri azeri è georgiani cù scartamenti più largu seranu permessi di passà oltre Kars per ragioni tecniche. Dunque, Kars ùn serà micca capaci di diventà un centru induve tali carichi sò trasferiti è almacenati, è queste transazzione saranu generalmente realizate in Ahılkelek. Dopu avè vistu un trasferimentu in Ahılkelek una volta, a gestione di e carichi in Kars per a seconda volta rallentarà u flussu logisticu è aumenterà u costu.

Un altru prublema hè chì e ferrovie di i paesi sò custruiti in cunfurmità cù e diverse pressioni di l'assi. A resistenza di BTK à 800 tunnellate di pressione di l'assi rende impussibile per i treni di blocchi di tonnellate più pesanti chì partenu da u Kazakistan per cuntinuà nantu à sta linea. Per chì questi carichi cuntinueghjanu à BTK, anu da esse divisu in treni di blocchi più chjuchi. Tuttavia, e ferrovie di Russia ponu ghjunghje à pressioni di l'assi assai più pesanti, naturalmente à questu puntu BTK si debilita in termini di cumpetizione.

In più di a nicissità di truvà suluzioni à questi prublemi tecnichi, un altru svantaghju chì si distingue quandu guardemu à u nostru paese hè chì a ferrovia hà solu 1 per centu di i modi di trasportu preferiti in u cummerciu esteru. Perchè una rete ferroviaria affidabile è ininterrotta chì l'industria logistica pò aduprà in modu efficace per u trasportu di merci ùn hè ancu stata ottenuta. Sfurtunatamente, ùn hè micca pussibule per una carica caricata in un trenu in Kars per passà senza interruzzione in Tracia. A carica deve esse scaricata da u trenu in u Golfu di Izmit, trasfiruta à Tekirdag da u battellu di mare è caricata in u trenu di novu. Istanbul è u Bòsforu ùn ponu esse attraversati da a ferrovia, è in questu casu, naturalmente, a preferenza per e ferrovie diminuite.

A situazione ùn hè micca assai diversa quandu avemu alluntanatu da Istanbul è observemu a Turchia in generale. I centri logistichi è e basi ùn sò micca previsti per facilità l'integrazione intermodale di trasportu. A mancanza di cunnessione ferroviaria in a maiò parte di i nostri porti face chì u trafficu di merci di transitu passa per u nostru paese per passà à rotte alternative.

Tuttavia, vogliu dichjarà chì guardemu 2018 cù speranza in questu sensu. U mutivu primariu di questu hè, secondu u prugramma d'investimentu 2018; 88.1 miliardi TL di u 21.4 miliardi TL budget d'investimentu publicu hè riservatu à u settore di u trasportu. U sviluppu di l'infrastruttura per u trasportu di merci cù u sustegnu di l'investimenti publichi è u settore privatu assicurarà chì e parte più grande sò pigliate da u "One Belt One Road" è altri prughjetti di corridore di trasportu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*