U trasportu di passageri nantu à a linea BTK principia questu annu

Ministru Arslan: "A qualità di i treni è l'infrastruttura ferroviaria hè aumentata. Avemu aghjustatu vitture di dorme à u Van Lake Express. "Avemu fattu questu per Kurtalan Express ancu".

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà fattu dichjarazioni annantu à l'investimenti è l'attività di u so Ministeru in un prugramma di televisione chì hà assistitu.

Rimarchendu chì u rolu di a Turchia cum'è un ponte trà i cuntinenti asiatichi è europei hè diventatu significativu cù i prughjetti ferroviari, u Ministru Arslan hà dettu: "Cù u Prughjettu Marmaray, dui cuntinenti sò stati cunnessi sottu u mare è una ferrovia ininterrotta hè diventata pussibule. BTK era cumplementarii à questu. Un prughjettu assai bellu hè statu implementatu cù a cooperazione di Georgia, Turchia è Azerbaijan. Caru presidente, stu prughjettu hè statu principiatu durante u mandatu di u nostru Primu Ministru, chì era u Ministru à quellu tempu. "Cum'è burocrate, aghju avutu ancu l'uppurtunità di scaccià un pizzicu di sali".

"U Kazakistan hà prumessu di furnisce 10 milioni di tunnellate di carica à a linea BTK".

Rimarchendu chì ùn hè micca ecunomicu di trasportà nantu à e linee alternative chì ùn sò micca BTK, Arslan hà dichjaratu chì u tempu per una carica chì utilizeghja u corridore miridiunali per passà trà dui cuntinenti hè di circa 45 à 62 ghjorni, è chì ci sò interruzzioni in u corridore nordu per via. à e cundizioni climatichi, è cuntinuò e so parolle cusì: "Quelli chì volenu mandà a so carica è quelli chì volenu cumprà materie prime, volenu chì a so continuità cuntinueghja è vole sapè quandu è induve pò mandà a so carica senza interruzzione. U Corridor Mediu da u nostru paese hà un tali vantaghju. Una carica chì parte da a Cina pò andà in Europa in u più brevi tempu pussibule cù Kazakistan, Azerbaijan, Georgia è Turchia. Chì ghjè à cortu termini? Ci vole trà ghjorni 12 è 15. Carichi a carica nantu à u trenu è a vostra carica pò ghjunghje à u trenu senza interruzzione. U trasportu d'autostrada hè ancu una alternativa, ma u trasportate in parte; "Pudete trasportà tutta a carica in una volta per ferrovia".

"240 milioni di tunnellate di carichi sò trasportati trà a Cina è l'UE. "Se u 10 per centu di questa quantità vene à BTK, u nostru trasportu di carica aumenterà 2-3 volte".

"L'ochji di u mondu eranu nantu à u Prughjettu BTK perchè hà resuscitatu a Strada di a Seta. Avemu avutu una bella cullaburazione è l'avemu apertu u 30 d'ottobre. I carichi da u Kazakistan arrivanu ancu à i porti di Mersin è Iskenderun per andà oltremare, partendu da a Cina. Avemu ancu include Kazakistan, Turkmenistan è Cina in stu prughjettu, chì hè statu implementatu cù a cooperazione di Azerbaijan, Georgia è Turchia. Avemu diventatu un membru di a Trans Caspian Railway Union. Cum'è Turchia, trasportemu circa 28 milioni di tunnellate di carichi annu per ferrovia. Solu u Kazakistan hà prumessu di furnisce 5 milioni di tunnellate di carica à a linea BTK. Hè sempre daretu à stu impegnu. 10 milioni di tunnellate di carichi di container sò trasportati annu trà Cina-Europa è Europa-Cina. "Se ricevemu u 240 per centu di questu, riceveremu a quantità di carica nantu à questa linea cum'è avemu trattatu in un annu in Turchia, è aumenterà u nostru trasportu di carica attuale da 10-2 volte".

"BTK serà una strada assai impurtante per u turismu"

Dichjarà chì ci sarà u trasportu di passageri cù BTK, Arslan hà dettu: "Avemu scopu di un milione di passageri à u principiu è 3-3,5 milioni di passageri in u futuru. Sarà ancu una strada impurtante per i turisti chì preferanu a strada di u trenu. Quandu sopra à 500-600 chilometri, a ghjente preferisce e compagnie aeree. BTK serà una strada utilizata soprattuttu da i viaghjatori di u turismu. Avemu assai valori nantu à sta strada. In questu sensu, i nostri valori venenu à a luce. "U passageru chì partenu da l'Azerbaijan da u Kazakistan si fermarà in tappe intermedie in Kars è Konya è dicenu" Possu piantà induve vogliu" è sceglie BTK". disse.

"Vulemu fà u sistema ferroviariu senza interruzzione"

U Ministru Arslan hà dettu chì u trasportu attraversu Turchia aumenterà assai è hà dettu: "Fate u vostru trasportu ininterrottu dopu avè messu a carica nantu à u trenu senza caccià u trenu? Questu hè impurtante. Ci hè una traversata di Caspian. Tutti i trè paesi mettenu in serviziu ferries di treni supplementari. Turkmenistan mette in serviziu u so portu Turkmenbashi in una forma assai allargata à u principiu di maghju. U Kazakistan allarga u so portu Aktava in u listessu modu. L'obiettivu hè di trasportà a merce à traversu u battellu di trenu. Operemu ancu trà Derince è Tekirdağ. Ciò chì hè impurtante per u nostru paese hè chì Marmaray serve i treni di merci di notte. In novu, avemu pianificatu u Terzu Ponte cum'è una linea di ferrovia. Avemu riservatu quattru viaghji di andata per e vitture. Avemu cuncepitu u prugettu per chì duie linee è treni passanu à mezu. I prughjetti sò per esse cumpletati, avemu da principià u prucessu di offerta. Adupremu u mare, ma vulemu fà u sistema ferroviariu senza interruzzione. Perchè ci sarà assai carichi nantu à sta linea, u passaghju marittimu è Marmaray ùn saranu micca abbastanza ".

In riferimentu à u Modellu di Build-Operate-Transfer, Arslan hà dichjaratu chì se u paese ùn hè micca accessibile è accessibile, a crescita di l'ecunumia serà posposta è hà dettu chì l'investimenti fatti cù u mudellu Build-Operate-Transfer sò assai impurtanti in u sviluppu di u paese.

"In più di l'Eastern Express, avemu aghjustatu carri di dorme à l'espressi Vangölü è Kurtalan".

Rimarchendu chì cù a diffusione di i treni d'alta velocità è e strade divise in tuttu u paese, a ghjente starà induve si trova è a migrazione serà impedita è a migrazione inversa hà da principià, Arslan hà dettu ciò chì segue nantu à l'Eastern Express: "Avemu trascuratu u infrastruttura ferroviaria per anni. Cent'anni fà, avemu custruitu una strada induve i treni puderanu viaghjà à una vitezza di 120 chilometri. Ùn avemu micca rinnuvatu a strada. E strade anu vechja, avemu riduciutu a vitezza à 100, allora ùn avemu micca rinnuvatu più e strade, avemu dettu chì i treni duveranu andà à 80, 60 km di vitezza... Ricurdativi, quandu u trenu passava per l'interruttori, saria. Fate un sonu cum'è takada tukada, takada tukada, ùn avete micca a pussibilità di dorme in u trenu. In u passatu, ci eranu vitture di dorme nantu à i treni, ma ùn si pudia dorme. Ciò chì facemu avà hè questu: avemu rinnuvatu a strada finu à Doğukapı, vale à dì, finu à Akyaka, u puntu più alluntanatu di u nostru paese, è finu à a fruntiera armenia, avemu rinnuvatu i rails, avemu rinnuvatu i nostri treni, cusì u nostru populu hà un viaghju còmode. Va bè, u viaghju dura 24 ore, ma u nostru populu u vede cum'è piacè, micca cum'è tortura. Va ancu cù l'Eastern Express è torna in aviò, o va in aviò è torna in l'Eastern Express. Avemu fattu qualcosa d'altru, avemu custruitu lochi per e persone per stà intornu à u Lavu Çıldır, avemu pigliatu una nave l'annu passatu è custruimu un molo. Avemu riservatu assai posti per stà micca solu per u Lavu Çıldır, ma ancu in Sarıkamış. Avà ci sò posti comodi per a ghjente per stà. Quelli chì sò ghjunti in Kars prima ùn anu pussutu truvà un hotel di 5 stelle per stà. Inoltre, l'inclusione di Ani Ruins in a Lista di u Patrimoniu Culturale Mundiale hè assai impurtante in questu sensu. Quessi sò cumplementarii à l'altri. A qualità di i treni è l'infrastruttura ferroviaria hè migliorata. Anu ancu dumandatu u Van Lake Express, cusì avemu aghjustatu vitture di dorme. "Avemu fattu questu per Kurtalan Express ancu".

"Strade pratiche, còmode è sicure cù Sistemi di Trasportu Intelligenti"

Arslan hà dettu chì un travagliu assai impurtante hè statu fattu in quantu à u trasportu è l'accessu, i sistemi di trasportu intelligenti sò stati stabiliti in cuuperazione cù l'istituzioni pertinenti per fà e strade sicure, ancu l'accidenti di trafficu fatali sò stati ridotti di 60 per centu, questu diminuirà ancu di più cù strade intelligenti, è l'emissioni di diossidu di carbonu seranu ridotte cù questi sistemi, chì assicuraranu menu cunsumu di carburante.

1 Comment

  1. Caru Ministru, se vi integrate cù BTK è custruisce una linea di trasportu cù treni hibridi prima trà Istanbul è Baku è dopu trà Izmir è Mersin Baku. Allora passerete in a storia cum'è a seconda Nuri Demirağ di u nostru paese.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*