In questu paese, ci sò metro è fermate solu per e donne.

In questu paese, ci sò metro è fermate speciali per e donne.
In questu paese, ci sò metro è fermate speciali per e donne.

In questu paese, ci sò metro è fermate per e donne: In Taiwan, chì hè u sicondu paese più sicuru in u mondu, ci sò spazii d'attesa di metro è autobus per e donne per prevene u fastidiu è a viulenza contru à e donne. Hè pruibitu à l'omi di entre in i lochi d'attesa riservati à e donne, soprattuttu dopu à 22:00.

Dopu à u tragicu incidente chì hè accadutu à Özgecan Aslan, un studiente di u primu annu in a Facultà di Arti è Scienze di l'Università Çağ, Dipartimentu di Psicologia in Mersin, Turchia, e cose da fà per prevene u fastidiu è a viulenza contr'à e donne sò tornate. In Taiwan, unu di i paesi più sicuri in u mondu, parechje misure sò state implementate dapoi anni per prevene tali fastidiu in u trasportu publicu.

In Taipei, a capitale di u paese isulanu, l'autobus di cità sò furnuti cù fischi è buttoni utilizati in casu di fastidiu. I buttoni, chì sò direttamente ligati à e stazioni di pulizza, ghjucanu un rolu seriu in a riduzione di l'incidenza di l'assetamentu. In più di l'autobus, e misure pigliate in u metro per prevene u fastidiu in u paese attiranu l'attenzione. A causa di l'incidenza più alta di u fastidiu di notte, sò stati creati spazii d'attesa speciali per e donne in stazioni di metro. L'omi ùn sò micca permessi di entre in l'area designata da a linea blu dopu à 22:00.

OPZIONE TAXI FEMMINILE

In più di i veiculi di trasportu publicu, alcune precauzioni sò state pigliate in i taxi in l'isula. In particulare i clienti femine ponu dumandà chì u cunduttore sia una donna quandu chjama un taxi.

Per d 'altra banda, ci sò camere di securità è camere nascoste in quasi ogni strada di l'isula.

L'autorità dichjaranu chì, grazia à queste misure, ci hè stata una riduzzione significativa di u fastidiu contr'à e donne.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*