U tram di Bursa serà pruduttu in Bursa

U tram di Bursa serà pruduttu in Bursa: Trams è vagoni pruduciuti in Bursa serviranu avà in u sistema di trasportu ligeru in Bursa. Durmazlar 12 tram da esse pruduciuti seranu consegnati à Bursaray in 14 mesi. I 60 vagoni chì a cumpagnia pruducerà per Bursaray seranu pronti per u serviziu in 30 mesi.

A cumpagnia di trasportu di a municipalità metropolitana di Bursa, Bursaray, hà attribuitu l'offerta per 60 vagoni è 12 tram à una cumpagnia di Bursa. Durmazlar vintu. A cumpagnia, chì produce u primu tram naziunale di Turchia, cumminciarà à furnisce i veiculi in i primi 6 mesi dopu a firma di u cuntrattu, se l'offerta hè appruvata. A cumpagnia averà consegnatu i vagoni Bursaray in 30 mesi è tutti i tram in 14 mesi. Dopu à a cunclusione di l'offerta, Siemens è Bombardier travaglià nantu à a reta di u sistema ferroviariu. DurmazlarI vagoni domestici pruduciuti da purtaranu passageri.

In l'offerta aperta per l'acquistu di 60 vagoni per esse utilizati in a reta di u sistema di ferrovia ligera è 12 tram per esse utilizati in linee di tram urbani, 4 cumpagnie anu ricevutu i so schedari è 2 cumpagnie anu presentatu i so schedari. Da e cumpagnie chì anu sottumessu i so schedari Durmazlar, hà fattu un'offerta di 117 milioni 873 mila 600 Euros, Bozankaya Automotive Machinery Manufacturing Import Export Inc. ùn hà micca datu un prezzu, ma hà prisentatu una lettera di ringraziamentu.

RECORD COMPRA IN UNA ARTIGINA

Questa offerta, aperta da a Municipalità Metropolitana di Bursa, era ancu a più grande offerta di compra di veiculi dapoi u 2002, quandu Bursa hè statu introduttu in u sistema ferroviariu. Quandu Bursaray hà iniziatu i so voli in u 2002, hà cuminciatu à trasportà passageri cù 48 veiculi di marca Siemens. In seguitu, cù l'offerta per a linea Bursaray Görükle, un cuntrattu hè statu firmatu per l'acquistu di veiculi 2008 da Bombardier in u 30. L'offerta hè stata aperta per l'acquistu di 60 veiculi di ferrovia leggera è 12 tram in un unicu articulu. Durmazlar Hè statu annunziatu chì a cumpagnia hà presentatu l'offerta più adatta.

In a dichjarazione fatta da a Municipalità Metropolitana di Bursa, Durmazlar Hè statu dichjaratu chì a cumpagnia hà salvatu u 50 per centu di e so risorse dopu avè ricivutu l'offerta. DurmazlarA seguente infurmazione hè stata inclusa in a dichjarazione chì dice chì l'offerta era 1 milione 1 mila euro per 634 carru: "Durmazlar Hà datu un prezzu di 1 milione 649 mila 800 Euro per i tram. Mentre a cummissione di licitazione di a Municipalità Metropolitana cuntinueghja u so travagliu nantu à l'offerte, dopu a cunclusione di l'offerta Durmazlar "Inizierà a consegna cunsegnendu 6 vagoni è 2 tram in i primi 2 mesi dopu a data di firma di u cuntrattu, è avarà consegnatu i veiculi di u sistema di ferrovia leggera in 30 mesi è tutti i tram in 14 mesi".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*