Bahcesehire Metro News

metro istanbul
metro istanbul

Bona nutizia di u metro Bahcesehir: Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Kadir Topbaş Linea di metro Mahmutbey-Mecidiyeköy da Mecidiyeköy KabataşDisse à Mahmutbey chì si stende à Bahçeşehir.

Kadir Topbaş, sindaco di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul, hà fattu ispezioni in u cantiere di a stazione di Yenimahalle, chì si trova nantu à a linea di metro Mahmutbey-Mecidiyeköy, a custruzzione di quale hè iniziata recentemente. Kadir Topbaş, in u so discorsu dopu à l'esame, hà dichjaratu chì a linea di metro hè situata da Mecidiyeköy. KabataşHà datu a bona nutizia chì si estenderà à Bahçeşehir da Mahmutbey.

"Spergu, entreremu in 430 in Istanbul cù 2019 chilometri"

Topbaş hà dettu: "Ciò chì vulemu per u metro, ciò chì pensemu in u nostru pianu maestru di trasportu, hè" ci hè una stazione di metro in mezz'ora à u massimu in ogni quartiere. Quandu avemu pigliatu l'uffiziu, ci era un sistema ferroviariu di 45 chilometri, cumpresu u tram. Avemu avà ghjuntu à 142 chilometri. Ci hè un sistema di 70 chilometri, quantu u nostru Ministeru di i Trasporti farà, avemu 110 chilometri di travagliu di metro. È i nostri 109 chilometri di custruzzione di u sistema ferroviariu cuntinueghjanu. Cusì, quandu certi dicenu quantu seranu 400 chilometri, spergu chì entremu in 430 in Istanbul cù 2019 chilometri. 6 di i nostri distretti sò affettati da sta linea di metro ", disse.

"A GENTE RESIDENTE IN BAHÇEŞEHİR TWEETING CONTINUAMENTE"

Partendu da Mahmutbey à Mecidiyeköy, a linea di metro, chì averà 18 stazioni, serà integrata cù e linee chì saranu custruite dopu. KabataşKadir Topbaş, chì hà dettu chì si estenderà finu à KabataşEllu disse chì ponu viaghjà cunfortu finu à à una data dopu Kabataş Esprimendu chì pensanu ancu di cunnette a continuazione di a linea à a stazione di Şişhane, Topbaş hà ringraziatu quelli chì anu cuntribuitu à a custruzzione di a linea di metro Mecidiyeköy-Mahmutbey, chì operarà cù una capacità di 70 XNUMX passageri per ora in una direzione, è chì ci sò attualmente cinque stazioni chì travaglianu.

Dicendu chì estenderanu a linea à Bahçeşehir cuntinuendu da a stazione Mahmutbey, chì riducerà u trasportu trà Mahmutbey è Mecidiyeköy à 26 minuti quandu hè attivatu, Topbaş hà dettu: "Ci hè una dumanda assai seria in Bahçeşehir, allargendu sta linea, i citadini chì vivenu in Bahçeşehir ponu ancu facilmente Kabataşpuderanu accede. Dà una bona nutizia da quì perchè i residenti di Bahçeşehir tweetanu constantemente "chì seremu, u trasportu hè difficiule". KabataşCi hè l'uppurtunità di vene à '", disse.

"ÙN COMPREmu PIATTI LASCIANDO ERA RIFIUTI"

Rispondendu à e dumande di i membri di a stampa dopu à e so dichjarazioni nantu à u metro, Topbaş, à una dumanda nantu à se l'edificiu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul serà trasferitu in Seyrantepe, hà dettu: "Avemu rinunciatu à l'applicazione perchè hè un investimentu seriu, ma torna in uni pochi d'anni, avemu dettu chì avà custruemu metri. Avemu bisognu di metro, avemu bisognu di soldi, ci hè investimentu, ci hè trasportu. Avemu pensatu di cuntinuà quì per un pezzu. Attualmente ùn facemu micca cusì. Hè stata abbandunata, ùn sò micca s'ellu a feranu in u futuru. Dicu sempre chì cocemu in a pignatta è manghjate nantu à a tappa, ùn avemu micca cumprà piatti per evità i rifiuti. Mostremu una tale sensibilità ".

"SUMU QUALI CHE LASCIA U SPIDER I VEDI IN CASA A MUA PER NATURA FORA"

Parlendu di i rifugi d'animali reazionari, Topbaş hà dettu: "Quandu aghju dettu 20 mila in i mo discorsi passati," Hè 20 mila, induve si metterà? valutanu. Corrigeraghju s'ellu ùn hè micca capitu, circa 20 mila animali à l'annu ponu vene quì è una operazione hè fatta nantu à elli. Dicu ancu chì i nostri valori, a nostra cultura è a credenza venenu da una cunniscenza chì rispettu tutti i viventi. Sò qualchissia chì abbanduneghja ancu a ragna chì vecu in a mo casa fora à a natura. Qualchissia pò usà per diversi scopi, ùn simu micca. Semu cum'è simu, è cuntinuemu à campà cum'è paremu ".

Dopu à u so discorsu, Kadir Topbaş, chì hà appughjatu u buttone di cuntrollu remotu chì permette l'attivazione di e macchine di travagliu, hà iniziatu l'escavazione di u tunnel chì culligarà e fermate di u metro.

Dopu, Topbaş si n'andò à e scale per abbandunà u situ di custruzzione. Quandu hà vistu chì a capacità di carica di e scale era di 10 persone, hà avvistatu chì più di 10 persone ùn deve micca aduprà a scala à u stessu tempu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*