Unità di carica di sedie à rotelle alimentate da a batteria sò state installate in stazioni di Metro d'Ankara

Unità di ricarica per sedie a rotelle alimentate da batterie sò state piazzate in stazioni di metro di Ankara: A Direzzione Generale EGO di a municipalità metropolitana di Ankara hà creatu unità di "carica di sedie a rotelle alimentate da batteria" in stazioni di metro per i citadini disabili chì utilizanu sedie a rotelle alimentate da batterie.
E persone disabili cù sedie a rotelle alimentate da a batteria ponu carricà i so veiculi in 5 unità di carica installate in 6 stazioni diverse in i sistemi ferroviari di Metro è Ankaray.
U direttore generale di l'EGO, Balamir Gündoğdu, hà dichjaratu chì u so scopu quandu furnisce servizii di trasportu publicu urbanu hè di assicurà chì tutti i citadini cù o senza disabilità prufittà ugualmente di u trasportu è hà dettu: "Cerchemu di creà un sistema di trasportu adattatu per i nostri citadini cù disabilità visuale è auditiva, citatini ortopedici disabilitati, anziani, zitelli è citadini incinte ", disse. .
"CONVENIENZA DI TRASPORTO PER Gruppi Svantaggiati"
Dichjarà chì anu implementatu tutte l'innuvazioni tecnologiche richieste da l'età per facilità l'accessibilità di i gruppi svantaggiati da un locu à l'altru, u direttore generale Gündoğdu hà dettu chì mentre furnisce servizii di trasportu publicu cum'è EGO, autobus, linee di metro, stazioni è fermate sò cuncepitu sia architecturalmente sia architecturalmenti, tenendu in contu i gruppi svantaggiati hà ancu nutatu chì l'arrangii tecnichi sò stati fatti.
In questu cuntestu, u Direttore Generale Gündoğdu hà nutatu chì anu introduttu recentemente unità di carica per i veiculi di sedie a rotelle alimentati da a batteria utilizati da persone ortopediche disabili in stazioni di u sistema ferroviariu, è hà dettu:
"I nostri passageri ortopedichi disabilità ponu viaghjà soli, utilizendu i so veiculi alimentati da batterie. I citadini disabile puderanu avà viaghjà senza preoccupari di "Seraghju chjappu nantu à a strada se a bateria di u mo veiculu si esaurisce". Per elli à utilizà i so veiculi di roti alimentati da a batteria senza avè prublemi d'energia durante u ghjornu, ci hè unu à a stazione AŞTİ d'Ankaray, 15 à a stazione cumuna di Metro 2 di lugliu Red Crescent National Will Station, 1 à a stazione Ulus, 1 à l'Hospital. Station, è 1 in Wonderland Station "Un totale di 5 unità di ricarica hà cuminciatu à serve in 6 stazioni, XNUMX di quale era in Istanbul.
"TRASPORTU SEGURU, VELOCE E CONFORTEVOLE DA EGO
Enfatizendu chì EGO furnisce servizii di trasportu publicu urbanu sicuri, veloci è còmode cù sistemi di autobus, metro, Ankaray è funivia, u direttore generale Gündoğdu hà nutatu chì, mentre furnisce tutti questi servizii di trasportu, furnisce ancu servizii di trasportu uguali à i citadini eliminendu tutti l'ostaculi fisici per cittadini disabili.
"VIAJEmu SENZA PURA"
I citadini, chì carricanu e so sedie a batteria in l'unità di carica posti in e stazioni di metro, dichjaranu chì, grazia à sta applicazione, viaghjanu senza sentenu "E se a batteria di a mo vittura si finisce è mi sò stranded in a strada?"
Rispondendu à e nostre dumande mentre caricava a so sedia a rotelle alimentata da a batteria in a stazione di metro di Kızılay, Mustafa Kemal Gökbudak di 3 anni, un pensionatu disabile da TPOA, 35 laureati universitari, hà dichjaratu ch'ellu era cunfinatu in una sedia di rotelle per via di a so spina spinale, chì era dannatu in un accidente di trafficu 5 anni fà. Gökbudak hà dettu: "Vivu in Xinjiang. Preferite generalmente u trasportu publicu per i mo viaghji urbani. Siccomu u veiculu chì guidava era alimentatu da a batteria, era preoccupatu chì ùn si spenderebbe l'energia è mi serebbe stranded in a strada. Avà, grazia à queste unità di carica, puderaghju viaghjà più liberamente senza preoccupazione. "Ringraziu assai à tutti per stu serviziu", disse.
Osman Bolat, di 55 anni, hà dettu ancu chì hè diventatu invalidatu dopu à a vacuna di polio chì hà ricevutu à l'età di 2. "Finu à 10 anni fà, i disabili ùn puderanu mancu lascià a casa, è ancu viaghjà cù u trasportu publicu", disse Bolat, aghjustendu: "Cù l'accettazione di a nostra esistenza in a sucetà, l'arrangiamenti cuminciaru à esse fatti per fà a nostra vita più faciule. U più impurtante di questi era a nostra libertà di viaghjà solu. Queste unità di carica per sedie alimentate da batterie ci permettenu di viaghjà più cunfortu. "Dumandu chì queste unità di carica sò piazzate in Genclik Park è altri parchi", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*