Decisione flash per u sistema di treni leggeri di Samsun

Decisione Flash per u Sistema di Ferrovia Ligeru Samsun: u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà dettu chì u sistema ferroviariu serà stallatu in OMÜ.
U prugramma di colazione, chì u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà fattu tradiziunale è hà scontru parechje persone, da l'affari à i pulitici, si hè tenutu in u campu di golf Samsun.
"U SISTEMA RAIL SERA IN L'UNIVERSITÀ"
Dichjarà chì anu rinviatu l'apertura per una settimana perchè anu vistu chì ci sò state alcune carenze in u test drive realizatu ieri in u sistema ferroviariu, u sindaco Yılmaz hà dettu: "A scorsa sera, avemu fattu u test drive inseme cù u nostru stimatu guvernatore in u cumpletu. parte di u sistema ferroviariu finu à u Rifugiu di i Pescatori. L'aviamu da mette in serviziu u sabbatu, ma avemu nutatu qualchì mancanza. U sabbatu prossimu, u sistema ferroviariu andarà da è da u Rifugiu di i Pescatori. U percorsu, chì era di 17 km, hè aumentatu à 21 chilometri. Una volta chì u trasportu hè furnitu à Tekkeköy, u sistema ferroviariu chì corre in a direzzione est-ovest aumenterà à 32 chilometri. L'altru ghjornu avemu visitatu u nostru maestru Sait Bilgiç, chì hè statu numinatu rettore da u nostru presidente. M'anu dettu chì i studienti ùn usanu micca u sistema ferroviariu perchè anu da cambià i veiculi, cusì u sistema ferroviariu deve estenderà à l'università. Avemu pensatu à questu quandu avemu principiatu u prughjettu di u sistema ferroviariu 7 anni fà. Avemu dettu di fà cusì finu à avà, pensendu chì aumenterà i costi operativi di i sistemi di l'arbureti esistenti di i treni, i sistemi ferroviari, i sistemi di trasmissione, a relazione trà a rota di ferru è a ferrovia, è e curve. Ma oghje a nostra sperienza hè aumentata. Pudemu principià un tali studiu apprufittannu di i sviluppi tecnologichi. "Aghju urdinatu à i nostri amichi per cumincià à travaglià per piglià u trenu à l'università", disse.

PRUGETTI MAJURI PER TURISMU IN SAMSUN
Ringraziendu à l'imprenditore Köksal Ersayın per u prugramma di colazione chì hà intrapresu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà dettu: "Avemu decisu di fà u megliu mentre l'avemu fattu è decisu di ingrandà u campu di golf. Aumentemu a nostra zona di campu da 300 decares à 600 decares. U Golfu hè un prughjettu turisticu è ancu una zona di sport. Facemu sforzi per aumentà u putenziale turisticu è l'attrattiva di a nostra cità. In più, cum'è sapete, ci hè u Santuariu di l'uccelli. Avemu purtatu una nova agenda per aumentà u mercatu turisticu. "Cerchemu di sviluppà un pocu di più ogni ghjornu è di priparà cum'è una zona chì a mette davanti à i so pari in u mondu", disse, indicà chì ci sò grandi prughjetti per u turismu in Samsun.
U STATU DETECTARE FETO MISTERS
Rimarchendu chì u traumu di u tentativu di colpu di lugliu di u 15 di lugliu ùn hè micca statu ancu superatu, u sindaco Yılmaz hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "A vita continua. U nostru travagliu cuntinueghja. Ci hè attualmente un traumu in u nostru paese causatu da l'incidentu di u 15 di lugliu. Spergu chì questu serà superatu. Parechje di e persone chì si rumorevanu avè ligami cù l'urganisazioni FETO / PDY durante l'incidentu di u 15 di lugliu passanu per un prucessu sfida in a magistratura. Stu prucessu hè tali chì ancu quelli chì ùn sò micca ligati à i traditori sò smeed cum'è membri FETO. Fratellu, lasciate chì a lege risolve sta materia. Chì u MIT risolve, chì a pulizza. I dipartimenti di polizia sanu digià quale hè quale. L'ambizioni è l'ostilità di e persone l'una versu l'altru mantenenu a magistratura occupata è mette a ghjente in suspettu, inseme cù tali rumuri. Venite à i nostri sensi è fucalizza nantu à u nostru travagliu. A ghjustizia hà da travaglià in ogni modu. A lege pigliarà l'azzioni appropritate contr'à quelli implicati in tali crimini. "Stu prucessu legale cuncludi cù un risultatu in quale riceveranu a punizione necessaria".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*