BTS hà reagitu à a decisione di trasferimentu di Sirkeci Station

BTS Sirkeci Station hà reagitu à a decisione di trasferimentu: Union Transport Union di KESK hà reagitu à a decisione di trasferimentu

A Republica di Turchia State Railways (TCDD) hà trasferitu u dirittu di usu di a storica stazione di Sirkeci à a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM). İBB utilizerà a stazione storica cum'è u locu induve a cullezzione privata in u so inventariu serà esposta. I membri di l'Unione di Trasporti Uniti (BTS) affiliati à KESK è Haydarpaşa Solidarity anu reagitu à questu circuitu.

Sicondu a nutizia di Rıfat Doğan in Ileri Haber, per via di u protocolu firmatu trà TCDD è IMM, a storica Stazione Sirkeci in u corpu di TCDD hè stata attribuita à u Metropolitanu. Sicondu u protokollu chì hà fattu in 3 ghjorni, IMM aduprà a stazione storica per vede a cullizzioni speciale in u so inventariu.

TCDD hà ancu appruvatu a dumanda di IETT per utilizà e stazioni trà Kazlıçeşme è Sirkeci per u trasportu di ferrovia ligera. BTS è Haydarpaşa Solidarity anu reagitu à questu circuitu.

İBB mostrerà e so cullezzione speciale

Halkalı A lettera di dumanda IMM nantu à a stazione storica, chì hè stata chjusa dopu a terminazione di i voli per via di Marmaray è diventata operativa dopu l'apertura di Marmaray, andò à TCDD u 5 di dicembre di l'annu passatu. In l'articulu, hè statu dumandatu chì a Stazione Sirkeci sia attribuita à l'IMM per u scopu di stabilisce un museu di a cità, cù a menzione chì un locu storicu hè statu cercatu in modu chì e cullezzione speciale in l'inventariu di l'IMM ponu esse presentate è a Stazione Sirkeci hè u focusu di i turisti lucali è stranieri.

TCDD hà valutatu positivamente

In più di sta dumanda, IETT hà ancu dumandatu chì a linea di treni suburbani Kazlıeşme-Sirkeci li sia attribuita in a lettera mandata à TCDD l'11 di nuvembre di l'annu passatu per u trasportu di ferrovia leggera. Evaluendu e duie richieste, u Direttore Generale di TCDD Süleyman Karaman è u Vice Direttore Generale Mustafa Çavuşoğlu anu rispostu à l'İBB u 6 di ferraghju di questu annu, "A linea trà Kazlıçeşme è Sirkeci serà aduprata in situazioni d'emergenza è a sezione di linea in quistione serà aduprata per permette i treni di linea principale per vene à a stazione di Sirgeci In u scopu di u protocolu per esse firmatu, l'usu di questu da a vostra municipalità pò esse evaluatu positivamente da a nostra urganizazione, è u travagliu principiarà se u protocolu per esse preparatu in questa direzzione hè sottumessu à a nostra urganizazione ". disse.

Protocolu firmatu in 3 ghjorni

Solu trè ghjorni dopu à questu articulu, u 9 di ferraghju, hè statu firmatu un protocolu trà TCDD è Presidenza IMM in quantu à l'attribuzione di a linea trà TCDD è IETT à Sirkeci Kazlıçeşme è a dumanda di IMM per stabilisce un museu di a cità in a Stazione Sirkeci.

Per esse usatu più economicamente ...

TCDD, in u scopu di u dittu protokollu, hà cuntattatu l'IMM è hà dumandatu chì i stabilimenti situati in l'area di a stazione di Sirkeci sò spargugliati in una manera più ecunomica è funziunale, per piglià determinazioni per urganizà li cullettivamente in i lochi ritenuti adatti, è per sottumette u rapportu da esse preparatu.

Ersin Albuz, Membru di u Cunsigliu di Branch BTS di KESK, chì hà parlatu à İleri di u protocolu, hà dichjaratu ch'elli s'opponenu à questa era è farà u so megliu per annullà. "TCDD ùn pò micca dà Sirkeci Station. Ùn ci pò esse ghjustificazione per questu ", hà dettu Albuz, aghjustendu chì qualunque sia a stazione storica, deve esse sottu à u cuntrollu di TCDD. Nutendu chì i spazii publichi sò stati compru unu per unu è i terreni TCDD eranu unu di elli, Albuz hà dichjaratu chì l'ultimu esempiu era Sirkeci Station. Albuz hà dichjaratu chì cù l'attribuzione citata, IMM custruirà strutture cummirciali in a Stazione Sirkeci in un pianu, è hà dettu chì a stazione serà trasfurmata in una zona di affittu.

Tugay Kartal da Haydarpaşa Solidarity hà dettu di u prucessu precedente nantu à a Stazione Sirkeci è hà dichjaratu chì a stazione era vulsutu esse aperta à a custruzzione prima, ma questu hè statu fermatu per via di a so lotta. Kartal hà dettu ancu chì a stazione storica hè stata dichjarata zona prutetta in u 1995. A Brigata hà dichjaratu chì ùn ci hè micca un prughjettu di rinnuvamentu di mantenimentu è chì u dirittu di u trasportu di e persone hè impeditu da ùn operanu treni suburbani senza alcuna ghjustificazione, è chì u trasportu suburbanu nantu à a linea ferroviaria trà Sirkeci-Yenikapı deve esse iniziatu u più prestu pussibule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*