I supporti statali aumenteranu l'investimenti in u sistema ferroviariu

I supporti statali aumenteranu l'investimenti in u sistema ferroviariu: u settore hà accoltu a decisione di u Cunsigliu di i Ministri, chì stipulava chì i prughjetti iniziati ma micca finiti da i guverni lucali seranu cumpletati da u Ministeru di i Trasporti.

Evaluendu a Decisione di u Cunsigliu di i Ministri in quantu à i sistemi ferroviari, u presidente di RAYDER, Taha Aydın, hà dettu chì anu trovu a decisione positiva cum'è settore è chì u settore riviverà cù l'aumentu di l'investimenti. Per d 'altra banda, Aydin hà ancu signalatu chì i rimborsi chì anu pigliatu 25-30 anni da e municipalità seranu compie in 5-10 anni.

A Decisione di u Cunsigliu di i Ministri nantu à a mudificazione di a Decisione in quantu à a determinazione di e cundizioni per l'acquistu è u cumpletu di i Sistemi di Trasportu Ferroviariu Urbanu, Metro è Facilities Relative da u Ministeru di i Trasporti hè stata publicata in a Gazzetta Ufficiale l'altru ghjornu. Cù u regulamentu, l'urganizazione di l'acquirente trasfererà tutti i rivenuti grossi ottenuti da u prugettu trasferitu à i cunti bancari determinati da u Sottosegretariatu di u Tesoru finu à a data chì i costi di u prugettu coperti da u bilanciu di u guvernu cintrali sò cumpleti.

Taha Aydın, presidente di l'Associazione di Sistemi di Trasportu Ferroviariu (RAYDER), hà valutatu a decisione. Ricordendu chì una pratica simile hè stata implementata prima in alcune pruvince cum'è Izmir, Aydın hà dettu: "Tuttavia, sta volta, un cambiamentu hè statu fattu in u puntu di pagamentu. U Statu s'impegna à l'infrastruttura di i prughjetti chì sò in difficultà o ch'ellu ritene necessariu. Ma a municipalità hà compru u veiculu è hà cuminciatu à uperà, è u ministeru hà ricivutu 15 per centu di i rivenuti grossi chì e municipalità anu ottenutu da questu finu à chì i debiti d'investimentu infrastrutturali di u prugettu sò stati pagati. Cù u cambiamentu fattu, u ministeru riceverà tuttu u redditu grossu ottenutu da quì. "Questu hà u scopu di compie i rimborsi di 25-30 anni fatti da e municipalità in 5 o 10 anni", disse.

"Hè duverebbe esse chjamatu prufittu grossu invece di ingressu grossu"

Taha Aydın hà enfatizatu chì parechje municipalità in tutta a Turchia anu prughjetti ligati à i sistemi ferroviari, ma ùn anu micca a pussibilità di fà investimenti caru perchè u so redditu hè limitatu, è hà dettu: "Saria più comprensibile se u prufittu grossu hè statu citatu quì invece di grossu. ingressu. cumuni; Deducerà e spese mensili fissi cum'è i tassi, l'electricità, e spese di persunale, e spese di operazione è di mantenimentu da u so fatturatu mensile è dà tutta a quantità restante à u statu. Questu hè un approcciu logicu. Quandu l'ingudu grossu hè citatu, ci hè una percepzione chì l'ingudu tutale guadagnatu hè datu à u statu. Ùn ci hè micca una tale situazione. A decisione ùn impone micca una carica à e municipalità. Pensemu chì hè stata emessa per incuragisce è sustene e municipalità chì ùn anu micca putere. Hè pusitivu per l'industria. Hè una decisione chì rivitalizzarà u settore, accelerà è aumentà l'investimenti. "U sustenemu di tuttu u core", disse.

I sistemi ferroviari si ammortizzanu 6,5 volte più veloce

Indicà chì l'investimenti in superstrutture cum'è i tramvii ponu esse fatti più facilmente, ma i travaglii di metro in cità cum'è Ankara è Istanbul sò investimenti costosi, Aydın spiegò chì questi investimenti ùn sò micca investimenti chì e municipalità ponu trattà solu, è chì stu prucessu hè realizatu cù sustegnu statale à l'esteru. Tuttavia, u presidente di RAYDER Aydın hà dettu chì i prughjetti di ogni municipalità chì si applicanu à u ministeru ùn saranu micca accettati, è hà sottolineatu chì u trasferimentu di investimenti necessitava una decisione di u Cunsigliu di i Ministri. Sottulineendu chì ci hè una differenza di 6.5 volte trà u trasportu stradale è ferroviariu, cumprese l'electricità è i costi operativi, Taha Aydın hà enfatizatu chì, ancu se i sistemi ferroviari sò investimenti caru, si ammortizzanu 6.5 volte più veloce.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*