Sospensione di l'esekzione di YHT pesante manutenzione-riparazione facilità in Eryaman

A sospensione di l'esekzione di l'installazione di mantenimentu pesante-riparazione YHT in Eryaman: L'esekzione di u cumplessu di mantenimentu è riparazione pesante YHT in Eryaman, chì violerà u dirittu di campà in un ambiente sano, hè stata fermata per via di a demanda presentata da Eryaman. -Der.

L'obiezione à a decisione di esenzione EIA presa in u prughjettu di u Complessu di Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità in Ankara Etimesgut hà datu risultati. Ankara 18th Court Administrative hà cessatu l'esekzione di u prugettu chì era previstu per esse custruitu nantu à u Sugar Land in a demanda presentata da l'Associazione Eryaman Solidarity Youth and Sports Association (Eryaman-Der).

Eryaman-Der, chì hà fattu una dichjarazione dopu à a decisione di a permanenza di l'esecuzione, hà dettu chì, ancu s'ellu hè chjamatu "YHT Station Complex", u prughjettu hè una zona di mantenimentu, riparazione è riparazione pesante, è chì u prughjettu hà un altu effettu contaminante ambientale sia. in i fasi di custruzzione è di funziunamentu, in violazione di a lege ambientale, hà dettu chì una decisione di esenzione EIA hè stata presa è a custruzzione cuntinua.

Dichjarà chì u prughjettu di 153 milioni d'euro coprerà 300 mila metri quadrati in una zona circundata da residenze, chì hè stata trasferita dopu à a privatizazione di Ankara Sugar Factory, l'associu hà dettu: "Com'è in tutte e cità maiò di u mondu, un centru di cura pesante. di sta natura deve esse custruitu fora di a cità ".

Eryaman-Der, chì hà dichjaratu chì a ghjente di Eryaman hà riclamatu u dirittu di campà in un ambiente sanu cù l'associu chì hà fundatu è u prucessu chì hà purtatu, hà dumandatu chì a custruzzione sia firmata è tutte e precauzioni.

U populu di Eryaman avia fattu una azzione contr'à e facilità di mantenimentu è riparazione pesante presentate cum'è Complex Station.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*