gioia di u trenu d'alta velocità in u sud-est

A gioia di i treni d'alta velocità in u Sud-Est: I circles di l'affari sò felici chì u prughjettu di a linea di treni d'alta velocità, chì hè previstu di esse consegnatu da Gaziantep, Şanlıurfa è Mardin à a Porta di a fruntiera di Habur, cuntribuisce assai à l'ecunumia in u Sudeste. Regione di l'Anatolia Sud-Est - U presidente di MARSİAD Duyan: "L'esportazioni da a regione grazia à u trenu d'alta velocità aumenteranu" - U presidente di CTSO Çağlı: "Grazie à u prugettu, ci sarà un grande aumentu di l'industrializazione in a regione.

U prughjettu di a linea di treni d'alta velocità, chì hè previstu per esse consegnatu da Gaziantep, Şanlıurfa è Mardin à a Porta di u Cunfini di Habur, hè statu accoltu da i circoli di l'affari in a Regione di l'Anatolia Sud-Est, postu chì farà una grande cuntribuzione à l'ecunumia.

In u scopu di u Pianu d'Azione GAP, u travagliu di trasportu u trenu d'alta velocità, chì hè previstu per aumentà u livellu di benessere di e persone di a regione aumentendu a crescita ecunomica è l'impieghi, via Gaziantep-Şanlıurfa-Mardin à a fruntiera Habur. Gate, hà incantatu a cumunità cummerciale in a regione.

Hè statu infurmatu chì a custruzzione di a nova linea ferroviaria Mürşitpınar-Şanlıurfa, chì cunnessa Şanlıurfa, chì hà assai ricchezze in termini di patrimoniu storicu è culturale è hè una di e cità impurtanti di a regione GAP, à a rete ferroviaria principale. principia in 2015.

Una linea ferroviaria serà custruita per u trenu à alta velocità per ghjunghje à a Porta di a Frontiera di Habur, vicinu à u distrittu Silopi di Şırnak, via Gaziantep-Şanlıurfa-Mardin. Una ferrovia doppia di 133,3 chilometri serà custruita per u prughjettu di a ferrovia d'alta velocità Nusaybin-Habur, chì hè di grande impurtanza in u cummerciu cù i paesi vicini.

  • "U guai sparirà

Nasır Duyan, presidente di l'Associazione di l'imprenditori di l'Industriali di Mardin, hà ricurdatu chì e cumpagnie di a regione realizanu e so esportazioni attraversu a Porta di a Frontera di Habur è u Portu di Mersin, è hà dichjaratu chì a tarifa di spedizione hè alta perchè trasportanu i prudutti quì per strada.

Dichjarà chì ci sò qualchì volta fila à a Porta di u Cunfini di Habur per via di l'esportazioni versu i paesi di u Mediu Oriente via l'Iraq, Duyan hà dettu:

"L'aspittà di i veiculi in a fila à a porta di a fruntiera per ghjorni hà causatu un aumentu di i costi di trasportu. Inoltre, per via di l'attesa, ùn pudemu micca rializà i nostri impegni per furnisce u pruduttu. Grazie à u trenu d'alta velocità, stu prublema sparirà ".

  • "Vi darà un vantaghju cumpetitivu"

U presidente di a Càmera di Cummerciu è Industria di Cizre, Süleyman Çağlı, hà dettu chì u prublema più grande di e cumpagnie esportatrici hè l'altu costu di trasportu di u pruduttu.

Çağlı hà dettu chì u trasportu di i prudutti da esse esportati à a Porta di a fruntiera di Habur grazia à u trenu d'alta velocità farà una grande cuntribuzione à e cumpagnie:

"L'esportazioni di Turchia in Iraq aumentanu ghjornu per ghjornu. Inoltre, l'Habur Border Gate serve micca solu l'Iraq, ma ancu u Mediu Oriente. Ùn hè micca pussibule di scuntrà stu aumentu di l'espurtazioni per strada. Per quessa, u prughjettu di u trenu d'alta veloce hè una decisione assai appruvata. Grazie à u prugettu, ci sarà una grande crescita di industrializazione in a regione. Grazie à u trenu d'alta velocità, u pruduttore in a regione hà da pudè purtà u so pruduttu à u mercatu mundiale à prezzi bassi. U trenu d'alta velocità darà un grande vantaghju in cuncurrenza cù cumpagnie straniere ".

  • "U trenu à alta velocità si estenderà da Edirne à Habur"

U deputatu di u Partitu AK Diyarbakır Galip Ensarioğlu hà dettu chì l'elementu più impurtante di u sviluppu ecunomicu hè l'infrastruttura di trasportu.

Nutendu chì u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione attribuisce una grande impurtanza à u prughjettu di a ferrovia d'alta velocità è fa grandi sforzi per questu, Ensarioğlu hà dettu: "In u 2023, u trenu d'alta velocità si estenderà da Edirne à Habur. Grazie à u trenu d'alta velocità, i prudutti da esse pruduciuti in a regione seranu mandati à u mercatu di u Mediu Oriente è à l'esteru attraversu i porti di İskenderun è Mersin in pocu tempu. U prughjettu farà una grande cuntribuzione à l'ecunumia regiunale ", disse.

Ensarioğlu hà dichjaratu ch'elli piglianu iniziative per allargà u prughjettu di u trenu à alta velocità à Diyarbakır è hà dettu: "U trenu à alta velocità ghjunghjerà à Diyarbakır cù duie linee separate via Şanlıurfa è Mardin. U Ministeru hà datu l'urdinamentu necessariu per u prugettu di sti 2 linee. TCDD travaglia nantu à questu tema ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*