Insistenti per a ferrovia Şereflikochisar

Şereflikoçhisar insiste nantu à a ferrovia: L'amministratori lucali in Şereflikoçhisar cuntinueghjanu i so sforzi per assicurà chì a linea ferroviaria prevista nantu à a strada Yozgat, Kırşehir, Ortaköy, Aksaray, Ulukışla passa per u distrittu.

L'amministratori lucali in Şereflikoçhisar travaglianu per assicurà chì a linea ferroviaria prevista nantu à a strada Yozgat, Kırşehir, Ortaköy, Aksaray, Ulukışla passa per u distrittu.

A REUNITA SIA FATTA
U guvernatore di u distrettu Erol Karaömeroğlu è u sindaco Ferda Polat, Vice Direttore Generale di a Republica di Turchia State Railways (TCDD) İsa Apaydın Hà avutu una riunione cù.

U sindaco Polat hà dettu: "Dopu à a riunione, avemu decisu di preparà un rapportu di fattibilità chì spiegà a necessità di a ferrovia chì passa per u distrittu. "Prepareremu u rapportu in dui mesi è u trasmettemu à l'autorità pertinenti", disse.

3 Comments

  1. Semu un paese stranu ! In particulare l'Europeani ùn volenu micca chì YHT passa per a so cità, perchè ci hè u rumore, etc., in particulare u timore chì a linea dividirà a cità è u circondu. U locu rumoroso nantu à a strada, in u centru di a cità, ùn hè mai attrattiva, hà l'affittu più bassu, è in u nostru casu, l'EXACTU CONTRUS... Ùn tutti quelli chì volenu ponu piglià una linea attraversu a cità, micca tutti quelli chì volenu ponu. avè a linea sotterranea in a cità. Perchè a lege di l'ecunumia pruibisce questu! I cambiamenti ùn ponu esse fatti solu perchè u In ogni casu, l'uppurtunità di interconnessione intelligente ponu esse creatu in una manera ATTRACTIVE chì ponu volte piace à quella cità o quella regione in ogni aspettu, oltre l'aspettattivi, è pò esse un solu di prublema. À u travagliu; HODRI SQUARE PER PIANIFICATORI INTELLIGENTI, LARGA-ORIZZONTI, CONOSCIENTI, ESPERIENTI!

  2. ULTIMU PUNTU: Un prughjettu, linea; Se vulete rende micca ecunomicu, tecnicamente u più imprudente, u più pocu attraente, stupente: Fate YHT stop-and-go spessu è in quasi ogni angulu! Fighjate induve u risultatu calculatu è pianificatu va dopu! Questu hè u prublema più grande di rigidità di i sistemi YHT (tutti senza eccezzioni)!

  3. Malgradu tuttu; Ùn fate micca un camion, un TIR, o una fermata di l'autobus è andate... L'ughjettu chì face stop and go hè; Sicondu UIC-505-1, L-Max. = 400 m long, cuncepitu per v = 220/250 - 330 km / h di velocità, a distanza teorica di frenu da v = 300 km / h à v = 0 a velocità hè di 3 km, in stop normale. 6-7km (2500-3000 ton trenu di merci hè u listessu ...) (Per d 'altra banda, una vittura frenata da v=250km/h, v=0: 650m, >300m cù frenu di pila - calculu apprussimativu simplice). Quì parlemu di un spettru cù un pesu tutale apprussimativu di 300 - 700 tunnillati (numaru di vagoni), P-operazioni regulare-media-=8.000kW è Performance-Remiz-Number (valore P-Qualification) = 18. - 20 kW/ton. Stu spettru; Per ghjunghje à a velocità di operazione / crociera di novu dopu avè firmatu cù i dati sopra: V = 0 - 250 km / h, hè bisognu di una distanza di circa t = 31 km è cunsuma a più grande energia in questa fase, vale à dì l'ecunumia di u sistema. hè disturbatu in questa fase... U risultatu cuntinueghja senza piantà A distanza più longa hè a più ecunomica !

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*