Un centru logisticu serà stabilitu per e zone industriali in Kayseri

Un centru logisticu serà stabilitu per e zone industriali in Kayseri: Kayseri Melikgazi Mayor Dr. Memduh Büyükkılıç hà dichjaratu ch'elli anu pianificatu una zona vicinu à u travagliu di legnu, l'industria organizzata è e zone di zona libera in a parte occidentale di a cità cum'è un centru logisticu.

U presidente Dr. Memduh Büyükkılıç hà dichjaratu chì a cità di Kayseri hè una cità di produzzione è industria, è una zona di centru logisticu serà creata in una zona vicinu à l'industria organizzata è a zona libera, chì servirà cum'è magazzinu, trasportu intermediu è stazione intermedia di trasportu. Enfatizendu chì a pianificazione hè stata fatta per u centru logisticu per esse creatu in Anbar District in cunfurmità cù u Pianu di Sviluppu Maestru, u sindaco Dr. Memduh Büyükkılıç hà dettu u seguente nantu à u sughjettu:

"Kayseri hè una cità industriale produttiva. Hè una cità regiunale cù sta struttura. Sta caratteristica nasce da a prisenza di l'imprenditori imprenditoriali è da a so caratteristica geografica. Kayseri hè in u centru di l'Anatolia, nantu à a Strada di a Seta, à u puntu di intersezzione. In questu rispettu, hà una grande rispunsabilità cum'è centru cummerciale è di produzzione. Ci sò circa 825 imprese, vale à dì, fabbriche, in a Zona Industriale Organizzata è a Zona Libera. Un centru logisticu serà stabilitu per furnisce una reta di trasportu più efficiente è rapida per l'arrivu di pezzi è prudutti per chì tanti cumpagnie ponu pruduce. "U distrettu di Anbar si trova in a reta stradale è ferroviaria è hè u distrittu più vicinu à a regione".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*