A ghjente di Kayseri hà amatu u sistema ferroviariu

I residenti di Kayseri anu amatu u sistema ferroviariu: Enfatizendu chì l'interessu è l'interessu di i residenti di Kayseri per u sistema ferroviariu cresce ghjornu per ghjornu, Metropolitan Municipality Transportation Inc. U direttore generale Feyzullah Gündoğdu hà dettu chì cù l'apertura di a linea Talas è İldem, anu purtatu una media di 115 mila passageri à ghjornu, è hà annunziatu chì 30 veiculi supplementari sò stati offerti per furnisce un serviziu cumpletamente còmode à a ghjente di Kayseri è u primu veiculu ghjunghjeria in uttrovi. Gündoğdu hà dettu: "Quandu tutti i veiculi sò inclusi in a flotta, avemu u scopu di ghjunghje à 12 minuti nantu à a linea Talas è 6 minuti da u latu İldem".

Metropolitan Municipality Transportation Inc. In a so valutazione à a nostra squadra di notizie, u Direttore Generale Feyzullah Gündoğdu hà dichjaratu chì a dumanda di i residenti di a nostra cità hè in crescita di ghjornu per ghjornu per u sistema ferroviariu in a nostra cità, chì allevia u trafficu di a nostra cità è hè constantemente premiatu cù premii internaziunali per u so cunfortu è u so prughjettu ... Gündoğdu hà dichjaratu chì serve Kayseri cù veiculi 38 è persunale 225 in totale è hà dettu: "Avemu veiculi 38. 38 d'elli sò in serviziu. Realizzemu tutti i servizii di mantenimentu è di pulizia di i nostri veiculi in u nostru stabilimentu trà 12:00 di notte è 06:00 di mattina. "Dopu à u mantenimentu è a pulizia di i nostri veiculi, rimettemu 38 di i nostri veiculi in serviziu", disse.

Ricordendu chì 2014 veiculi supplementari sò stati offerti in ghjugnu 30, Gündoğdu hà dettu: "Sperendu, u nostru primu veiculu ghjunghjerà in uttrovi è nuvembre. Ci sarà test drive per 2-3 mesi dopu l'arrivu di u primu veiculu. Dopu chì i testi necessarii sò fatti quì, s'ellu ùn ci hè micca prublema cù u veiculu, a produzzione di massa principia. "Da i primi mesi di u 2016, novi veiculi si uniscenu gradualmente à a nostra flotta, cumprese 1 o 2 veiculi", disse.

Rimarchendu chì l'intervalli di serviziu sò aumentati dopu l'apertura di a linea İldem è Talas, Gündoğdu hà dichjaratu chì ci sò intervalli di partenza ogni 10 minuti à u latu İldem è ogni 20 minuti à u latu Talas, è hà dettu: "Quandu 30 veiculi si uniscenu à i nostri. flotta, riduceremu gradualmente l'intervalli in giù. "Quandu tutti i veiculi sò inclusi in a flotta, vulemu ghjunghje à 12 minuti nantu à a linea Talas è 6 minuti da u latu İldem", disse.

Gündoğdu hà dichjaratu chì l'interessu di a ghjente di Kayseri in u sistema ferroviariu cresce ogni ghjornu è a fiducia di i nostri citadini cresce ogni ghjornu. Quandu avemu principiatu prima in 2009-2010, avemu principiatu cù una media di 60 mila passageri per ghjornu. Allora hà cuminciatu à cresce gradualmente. Cù l'apertura di Talas è İldem Line, u trafficu di ogni ghjornu hè aumentatu à 130 mila. Attualmente purtemu una media di 115 mila passageri à ghjornu. Purtemu circa 120 mila passageri in media per ghjornu durante a settimana. Quandu guardemu à a media mensile, serve circa 115 mila passageri. Di sicuru, a ghjente di Kayseri hà amatu u sistema di trasportu ferroviariu. Preferiscenu u sistema ferroviariu ghjornu per ghjornu. Ma attualmente, ùn pudemu micca offre un serviziu cumpletamente còmode per via di a mancanza di veiculi in a nostra flotta. Malgradu questu, i passageri ci preferanu. Pruvemu di rispettà l'ore di navigazione chì avemu dispostu quant'è pudemu. Quandu i citadini ghjunghjenu à a fermata di a stazione, ponu amparà à quale ora ghjunghjerà u trenu è quanti minuti ci vole à ghjunghje à u puntu chì volenu ghjunghje, da l'arnesi tecnulugichi à e nostre fermate. Hè per quessa chì i citadini ci preferanu di più. Semu ancu cuntenti di elli, ma ci dispiace chì ùn pudemu micca furnisce passageri còmode durante stu prucessu. Spergu chì a rende più còmode in i ghjorni à vene ". Hà parlatu cusì ...

Enfatizendu chì cumunicanu cù u call center, i scatuli di lagnanza è l'SMS per furnisce un serviziu megliu à i citadini, Gündoğdu hà dettu: "Usemu i canali di lagnanza di cumunicazione assai largamente. I nostri rapporti settimanali sò esce. Ricevemu circa 50-60 reclami à settimana. Quandu multiplicate stu rapportu, hè uguali à 90 parte per milione. In altre parolle, ricevemu lagnanza da 1 persone da 90 milione. Dunque, valutemu sti lagnanze chì ricevemu individualmente. Certi reclami ponu dipende di l'individuu o di u serviziu di qualità chì furnimu. Esaminemu unu per unu, è s'ellu ci hè qualcosa chì avemu bisognu di fà, facemu immediatamente ciò chì hè necessariu. Riturnemu à u cliente. Francamente, simu cuntenti di sti lagnanze. E lagnanze ci insegnanu qualcosa di novu. Forse ci face chjude una lacuna o carenza in unu di i nostri servizii. Dunque, pruvemu di utilizà sti canali in modu efficace. Ricevemu lagnanze per mezu di scatuli di lagnanza è SMS da u call center. "I nostri citadini l'utilizanu in modu efficace è vulemu chì sò ancu aduprati", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*