Un novu prughjettu di tunnel di trè piani in Istanbul

U novu prughjettu di u tunnel di trè piani in Istanbul: u Primu Ministru Davutoğlu spiega u novu prughjettu pazzu di Istanbul. In u prugettu, chì prevede a custruzzione di un tunnel di trè piani trà dui ponti nantu à u Bosforu, ci sarà un passaghju di veiculi è di metro. U costu di u prugettu hè di 3 miliardi di dollari

Un prughjettu storicu hè implementatu per risolve u trafficu di Istanbul. U Primu Ministru Ahmet Davutoğlu annunzierà u prugettu, chì era prima annunziatu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan. In u scopu di u novu prughjettu, chì serà a più grande prumessa à Istanbul durante l'elezzioni, i dui lati di Istanbul seranu cunnessi da un terzu passaghju di tubu chì passerà trà i dui ponti di u Bosforu. Tramindui i veiculi di pneumatici è u metro passanu per u passaghju di tubu di 3 piani. A linea di metro chì passerà per u passaghju di u tubu creà una strada di metro nova è principale per Istanbul. U prughjettu, chì u costu tutale hè stimatu à circa 3 miliardi di dollari, serà finitu in 3.

Cunnetterà e duie estremità di ISTANBUL
U passaghju di u tubu, chì furnisce una suluzione à u prublema di u trafficu sperimentatu da i dui lati di u Bosforu, in particulare nantu à i ponti, cù u passaghju di i veiculi, darà ancu vita à u trafficu di Istanbul cù a linea di metro chì passa per ellu. Kartal-sottu u mare cù MarmarayKadıköy A linea di metro hè stata cumminata cù e linee di metro Yenikapı-Atatürk, Yenikapı-Kirazlı è Yenikapı-Hacıosman. U novu passaghju di u tubu chì deve esse custruitu portarà in modu simile una nova linea di metro in Istanbul. Sta linea, chì averà cunnessione cù altre linee di metro è di trasportu, cunnetta i dui punti estremi di Istanbul. Mentre chì u terzu aeroportu è l'aeroportu Sabiha Gökçen, chì sò in custruzzione à duie estremità, sò stati cunsiderati, u passaghju serà u prughjettu più ecologicu di Turchia, inseme cù tutta a linea di metro. Nisun arburu ùn serà tagliatu.

PÀ VEHICULI CU PNEU DOPPIU
U dettagliu secretu più guardatu di u prughjettu di u passaghju di tubu, pensatu per u passaghju di un pianu di metro è dui piani di veiculi di pneumatici, hè a so strada. Dui linii sò cunsiderati in u scopu di a strada. U primu locu cunsideratu hè trà Rumeli Hisarı è Anadolu Hisarı, chì hè a parte più stretta di u Bosforu cù una distanza di 760 metri. Questa strada furnisce ancu sollievu per e strade più congestionate in Istanbul per via di e seconda cunnessione di ponte. L'altra zona di travagliu hè a linea İstinye-Çubuklu. Ancu s'è sta linea hè più longa, si distingue per esse più adattata per a strada di u metro. Mentre chì a strada hè stata scelta hè tenuta segreta, serà annunziatu da u Primu Ministru Davutoğlu.

INCENTIVA I PRODUTTORI DI COTONE ECCITATI
E dichjarazioni di u Primu Ministru Ahmet Davutoğlu nantu à a prumuzione di a produzzione di cuttuni in a riunione "Sistemi d'Informazione Agricola" à a quale hà assistitu in Ankara entusiasmu i agricultori di a regione. L'agricultori in Şanlıurfa, induve u 42 per centu di a produzzione di cuttuni in Turchia hè scontru, anu accoltu u travagliu d'incentivazione speciale per stu settore. U presidente di a Camera di l'Agricultura di Şanlıurfa Ahmet Eyyüpoğlu hà ringraziatu u guvernu per u sustegnu datu à l'agricultura. Dichjarà chì u travagliu per l'agricultori avarà un impattu pusitivu in a produzzione è l'ecunumia di u paese, Eyyüpoğlu hà dettu ch'elli eranu felici chì i pruduttori di cuttuni ùn sò micca stati scurdati dopu à u sustegnu premium datu à lenticchie rosse, ceci è fagioli secchi.

NESSUNA SPROPRIAZIONE, NESSUN TAGLIA D'ARBURU
U prughjettu hà caratteristiche impurtanti in quantu à u soffiu chì purtarà à u trafficu di Istanbul, e rotte è a linea di metro chì hà da creà, è ancu i so metudi di custruzzione. U prughjettu serà trà i prughjetti più amichevuli di l'ambiente. Nisun arburu sarà tagliatu durante a custruzzione. A parte suprana di u prugettu, chì serà cumplettamente sottu terra, hè custituita da terreni di tesoru, strade in usu è spazii senza arburi. Siccomu u prugettu ùn passa per nisun terrenu privatu, hè previstu chì ùn ci sarà micca espropriazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*