Perdita di Marmaray in l'operazione City Lines

Perdita di Marmaray in l'Operazione City Lines: L'Amministrazione City Lines, chì hè sottu à a Municipalità Metropolitana di Istanbul, hà fattu una perdita di 2014 milioni di TL in 28. L'apertura di Marmaray hè stata citata cum'è u mutivu di u dannu. A cumpagnia aghjunghjera 10 picculi navi di nova generazione à a so flotta per ghjunghje à i punti più alluntanati di a cità contru i danni.

City Lines Administration, chì era unu di i pilastri più impurtanti di u trasportu publicu in ISTANBUL per anni è hè statu trasferitu à a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) in u 2005, hà patitu una perdita di passageri dopu l'apertura di Marmaray è hà persu 2014 milioni di lire in 28. . Istanbul City Lines, in quale a Municipalità Metropolitana d'Istanbul hà u 90 per centu di u so capitale, hà aumentatu u so capitale di 30 milioni di lire perchè hà fattu una perdita. In u rapportu purtatu à l'agenda da u Cumitatu di u Pianu di l'Assemblea è u Budget di l'IMM, l'ingudu tutale di a cumpagnia era di 2015 milioni 8 mila lire 165 per mese in 750, mentre chì a so spesa mensuale hè stata annunziata cum'è 10 mila 195 milla lire.

DANNI AUMENTU 10.5 MILIONI
U mutivu di a perdita di a cumpagnia hè stata a mancanza di piglià misure per risparmià e spese di operazione cumpostu di persunale, oliu, carburante, mantenimentu è riparazione è altri elementi. In u rapportu, in quale i motivi di l'aumentu di capitale sò stati elencati, l'impurtanza di trasfurmà i veiculi marittimi in veiculi più assequibili, còmode è muderni hè stata enfatizzata. In u rapportu, "Şehir Hatları A.Ş, mentre hà fattu una perdita di 2011 milioni di TL in 28, hà diminuitu a so perdita à 2012 milioni di TL in 25 è à 2013 milioni di TL in 17.5. In u 2014, u numeru di passageri diminuì cù l'effettu di Marmaray, è a perdita hè aumentata in u risultatu di a diminuzione di i rivenuti, righjunghjendu 28 milioni di TL.

Hè ghjuntu à INSPILE PUNTU
Hakkı Sağlam, chì hà pigliatu a parolla in nome di u CHP in u parlamentu, hà accusatu l'amministrazione İBB di fallimentu. Spieghendu chì u molo Karaköy hè affundatu per negligenza è ancu una investigazione ùn hè stata aperta, u molo Barbaros Hayrettin Paşa hè statu brusgiatu, u cantiere navale Golden Horn hè statu chjusu è parechje linee sò state sospese, Hakkı Sağlam hà dettu: "Avete licenziatu u capitanu è a qualità. persunale à u mumentu chì avete pigliatu l'affari marittimi. Avete cundannatu u persunale chì travaglia in u settore marittimu à a subcontratazione. Avete datu ragiò à parechji accidenti fatali. Bravo à voi, avete purtatu a cumpagnia à u puntu di affruntà, invece di ripiglià è di migliurà 10 anni fà, stabilendu una altra cumpagnia, per quale ùn avete micca datu soldi à i so navi è i moli.

Piccola nave per linee cù pochi passageri

L'usu di navi cù una capacità di 100 - 150 passageri in viaghji cù una dumanda media di 1500-2100 passageri hà purtatu a cumpagnia City Lines à cumprà picculi navi per esse utilizati in tali viaghji. A cumpagnia aghjunghjera 10 picculi navi di nova generazione à a so flotta per ghjunghje à i punti più estremi di a cità. Per d 'altra banda, City Lines aghjunghje 2015 veiculi marittimi di nova generazione à a flotta versu a fine di u 4 per riduce i costi di a cumpagnia. Tuttavia, stu effettu serà vistu da u 2016. A custruzzione di i restanti 6 veiculi marittimi di nova generazione hè in fase di pianificazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*