I studienti di l'Università di Selcuk volenu una fermata di tram chjusa

I studienti di l'Università di Selcuk volenu una fermata di tram chjusa: U prublema di a fermata di tram in u campus di l'Università di Selcuk ùn hè micca stata risolta per 2 anni. Mentre i studienti aspettanu u tram in u fretu, si lagnanu di a mancanza di tappe chjuse in u campus.

U prublema di arrestu di i studienti di l'Università di Selcuk in u campus ùn hè micca stata risolta per 2 anni. I studienti anu duru à aspittà u tram in tempu fretu. Dichjarà chì ci sò parechje fermate chjuse longu a linea di tram, ma ùn ci hè micca una fermata chjusa in u campus, i studienti anu manifestatu a so rabbia. I studienti chì aspittàvanu u tram in l'area aperta per andà in a so scola in tempu nevoso, piovoso è ventu, dicenu: "Avà questu prublema di stop deve esse risolta".

"Ùn hè finitu per 2 anni"

U studiente di l'Università di Selcuk Hakan Ali hà dettu chì u prublema di piantà ùn hè micca stata risolta per dui anni è hà dettu: "Questu hè statu u casu per 2 anni. Aspittemu u tram in u spaziu apertu in tempu fretu. Autrefois, c'étaient les arrêts de tram, même s'il s'agissait d'un improvisé, aujourd'hui il n'y a pas de chambres. Truvemu assai difficiuli d'aspittà u tram quandu hè un tipu di pruprietà è quandu piove. Dapoi 2 anni, i studienti si stendenu cù u pretestu chì i vechji tappe sò rinnuvati. Ma ùn ci sò passi tangibili. Ùn deve piglià tantu tempu per rinnuvà una fermata ", disse.

"ASPETTEMU UN TRAMIA IN ZONA APERTA"

Un altru studiente, Ahmet Doğusu, hà dettu chì u locu induve i studienti aspittàvanu u tram à l'entrata di u campus ùn hè mancu una fermata, "Ùn ci hè nunda in u nome di una tappa in u locu più affollatu induve i studienti aspettanu u tram. Nimu ùn importa di u studiente. L'autorità anu bisognu di trattà stu prublema. I studienti aspettanu u tram in u spaziu apertu sottu u ventu, a neve è a pioggia. Una fermata di tram deve esse custruita in questa zona. Ùn deve esse micca troppu difficiule di fà una stalla di vetru cuperta è coperta quì. L'Università Selcuk è a Municipalità Metropolitana di Konya duveranu mette sta questione in a so agenda. I studienti ùn deve esse vittime in questu sensu. I tramvii chì aspittemu in l'area aperta arrivanu ogni 15 minuti. Certi tramvii, invece, vanu direttamente à a stazione di tram, ancu s'elli vedenu a folla di studienti in attesa.

"L'ORE DEVERU ESSERE ADJUSTATE À U STUDENTE"

U studiente Eda Görgülü hà parlatu di l'ore di travagliu di i tram in u campusu è hà dettu: "Sò un studiente di u liceu. A mo lezione finisce à 22.00:21.00. Tuttavia, u serviziu di tram in u campus ùn hè micca furnitu dopu à XNUMX. Per cullà in u tram, avemu da marchjà finu à a fermata di u tram di u campus. Dopu à l'avvenimenti recenti, avemu digià a paura. Alcune di e nostre amiche sò abusate verbalmente in u so modu à a fermata di u tram di u campus dopu à a classe. Incidenti cum'è questu ci spaventanu. Dumandemu à a nostra amministrazione universitaria o cumuna di aghjustà l'ora di travagliu di u tram in u campusu secondu l'ora di a fine di e classi di i studienti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*