Dichjarazione İZBAN da u Sindicatu

traccia
traccia

U presidente di a succursale di Izmir, Bülent Çuhadar, hà dettu chì İZBAN, chì hè ghjuntu à u primu postu cù l'accidentu accadutu per via di l'arcu in un trenu a settimana passata, hè stata operata cù un unicu ufficiale per risparmià u persunale, anche se 1 driver è 1 assistente driver deve esse assignatu à i set. Hà fattu avvirtimenti per prevene più accidenti.

BTS Izmir Branch hà fattu una dichjarazione di stampa à a sede di a filiale in a Stazione Ferroviaria d'Alsancak, dopu à l'accidentu accadutu à causa di l'arcu in un trenu operatu da Izmir Banliyö Sistemleri A.Ş (İZBAN) u 6 di ferraghju, è alcuni passageri sò stati feriti. Hè statu dichjaratu chì İZBAN, chì furnisce servizii di trasportu publicu, hè una sucietà orientata à u prufittu è chì i treni chì portanu passageri ùn sò micca mantenuti bè per via di i calculi di i costi. Hè statu dichjaratu chì l'obbligazione di impiegà doppiu cunduttori in i treni İZBAN, cum'è in i treni TCDD, ùn era micca cumpletu, è una splusione simile hè accaduta 10 ghjorni fà in u locu di Hatundere, trà i distretti di Menemen-Aliağa.

U presidente di a filiale di BTS Izmir, Bülent Çuhadar, hà dichjaratu chì un arcu (scintilla) hè accadutu a settimana passata in unu di i 10 treni chì İZBAN hà affittatu cù u so cunduttore da TCDD dui anni fà è hà dettu: "İZBAN prova di sbarazzarsi di a responsabilità di l'esplosione. , è guasi dichjara culpèvule i passageri chì anu in panicu è sò stati feriti per via di l'esplosione. Prima di tuttu, deve esse cunnisciutu chì; A rispunsabilità di sti setti, chì sò stati affittati da TCDD 2 anni fà, appartene à İZBAN A.Ş. A causa di questa avidità per u prufittu, chì hè u scopu di İZBAN, cum'è ogni cumpagnia chì opera secondu e regule di u mercatu, i requisiti di u protocolu cù TCDD ùn sò micca cumpleti. Vale à dì; In cunfurmità cù u protokollu, 3 milioni di dollari americani + 5 milioni d'euros, chì deve esse pagatu à TCDD per i primi 5 anni cum'è a tarifa di mantenimentu è l'usu di a linea, ùn sò micca stati pagati. "Ancu se TCDD hà purtatu u prublema in tribunale è u tribunale hà decisu di pagà, sta tarifa ùn hè ancu pagata", disse.

Çuhadar hà dettu chì a spesa energetica mensile di i trasformatori chì furnisce l'energia à u sistema suburbanu, chì hà dichjaratu esse 625 mila TL per Menemen, 676 mila TL per Çiğli è 345 mila TL per Hilal, cuntinueghja à esse pagata da TCDD, chì " ùn opera micca treni elettrici ". İZBAN A.Ş., chì ignora a sicurezza di i passageri cù a so ambizione di fà prufitti, cuntinua à ignorà u protocolu chì hà firmatu cù TCDD. Ancu s'ellu hè statu dichjaratu in stu protokollu chì "l'operazione di u trenu hè realizatu in cunfurmità cù e disposizioni di a legislazione TCDD" è chì 1 cunduttore è 1 assistente di cunduttore deve esse assignatu à i set İZBAN in cunfurmità cù a legislazione, l'operazione hè realizata cù 1 cunduttore. per salvà u persunale. Sebahattin Eriş, chì prima era u 3rd Direttore Regionale di TCDD, hà avutu una lettera d'avvertimentu à i funzionari İZBAN nantu à questu prublema in quellu tempu. Tuttavia, questu ùn hè micca cambiatu dopu chì Eriş hè diventatu u Direttore Generale di İZBAN. U sistema di trasportu ferroviariu hè un sistema chì richiede cunniscenze è sapè fà. "Ùn si pò micca fà cù a logica di a gestione di l'autobus", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*