Decisione di non-prosecution in investigazione di corruzzione in TCDD

Decisione di ùn prosecutà l'inchiesta di corruzzione in TCDD: Una decisione di non-prosecution hè stata data in l'inchiesta realizata contr'à 52 persone, cumpresu u General Manager Süleyman Karaman, per presuntamente rigging offerte di i Ferrovii statali è piglià corruzioni.

Cusì, u schedariu di corruzzione di 210 milioni di lire hè statu chjusu senza andà in tribunale. I prosecutori chì anu decisu di ùn perseguite sò ancu diventati membri di a Corte Suprema.

Dopu chì l'investigazioni di u 17 è u 25 di dicembre sò state decise di ùn perseguite è i schedari sò stati chjusi, una decisione di non-prosecution hè stata ancu data in quantu à l'investigazione in quantu à a presunta corruzzione in a Republica di Turchia State Railways (TCDD).

In l'investigazione contr'à 52 persone, cumpresu u Direttore Generale di i Ferrovii Statali Süleyman Karaman, hè stata affirmata chì duie offerte separate per un valore di 25 milioni di lire sò state truccate è corruzioni sò state pigliate.

Sicondu a nutizia di u ghjurnale Cumhuriyet, hè statu decisu di ùn perseguite micca l'inchiesta. U Procuratore Capu Fethi Şimşek è u Procuratore Capu diputatu Veli Dalgalı, chì hà decisu di ùn perseguite, sò stati eletti cum'è membri di a Corte Suprema.

Süleyman Karaman divintò un candidatu parlamentariu da u Partitu AK.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*