Ciò chì ùn sapemu micca di i treni: chì hè un relay?

Cosa hè un relay? : "Relè" hè un interruttore elettricu chì permette à un altru circuitu elettricu per esse attivatu è disattivatu. Stu switch hè cuntrullatu da un elettromagnete. Hè statu inventatu da Joseph Henry in u 1835.
I cuntatti di u relay pò esse nurmalmente aperti ("Normally Open - NO"), nurmally closed ("Normally Closed - NC") o cuntattu cambiante.
Relays agisce cum'è transistor, per esempiu, quandu vi dà currenti in un semplice relay 3-legged, u bracciu nantu à u chassis apre u currenti da l'altra parte, perchè pò esse usatu per u cuntrollu.
Sò solu diffirenzii da i transistori: ùn anu micca bisognu di esse usatu cù resistori. Quandu a bobina magnetizeghja i dui cuntatti, un cuntattu di u relay si apre è l'altru cuntattu si chjude.
I relè sò interruttori elettromagnetici chì operanu cù correnti bassi. Quandu una tensione hè applicata à a bobina elettromagnetica nantu à questu in cunfurmità cù u tipu di relé, a bobina guadagna una funzione di magnete è agisce cum'è un interruttore cunnessendu unu o più cuntatti l'un à l'altru tirà un pallet di metallo chì si trova davanti. .
Relays, chì anu persu a so popularità dopu a fabricazione di tiristori è Triacs, sò sempre usati in parechji spazii. U so solu vantaghju nantu à i tiristori è i triacs hè chì pò avè più di un cuntattu di commutazione in un corpu unicu, cusì pò apre o chjude più di una carica à u stessu tempu, è pò ancu apre è chjude qualchi carichi à u stessu tempu. . Stu prucessu hè cumplettamente ligata à u disignu di i cuntatti di u relay. I relè ponu esse utilizati per uperà sia in AC sia DC. In generale; I relè sò divisi in dui cum'è interruttore è relè di misurazione. Inoltre; I relè sò ancu raggruppati secondu a manera di travaglià, u scopu di l'usu è a manera chì sò cunnessi à u circuitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*