U Ministru Işık hà spiegatu chì dopu à u Tramway à Kocaeli, u Metro vene

U Ministru Işık hà annunziatu chì dopu à u Tram, u Metro vene à Kocaeli: Parlendu à a colazione "incontru cù i cummercianti" organizata da a Municipalità di İzmit in Bekirpaşa, Fikri Işık, u Ministru di a Scienza, l'Industria è a Tecnulugia, hà dettu: "Facemu. studii prufonda per i prublemi di trasportu. Kocaeli serà trasmessu in metro ", disse.

A municipalità di Izmit hà urganizatu una colazione "incontru cù i cummercianti" in Bekirdere. Circa 300 persone anu u colazione inseme à i tavulini stallati in l'area aperta nantu à Adnan Menderes Boulevard. Malgradu u tempu nuvoloso, u publicu è i cummercianti anu dimustratu interessu à u colazione. Durante u colazione, e squadre di pulizza ùn anu micca pigliatu misure di sicurezza assai larghe è ùn passanu micca inosservate.

LARGA PARTICIPAZIONE

U Ministru di a Scienza, l'Industria è a Tecnulugia Fikri Işık, u guvernatore di Kocaeli Hasan Basri Güzeloğlu, u capu di a polizia provinciale Levent Yarımel, u sindaco di İzmit Nevzat Doğan, u presidente provinciale AKP Şemsettin Ceyhan, u guvernatore di u distrettu di İzmit Ersin Emiroğlu, u presidente di u distrittu İzmit, l'amministrazione provinciale AKP, l'amministrazione AKP Dekmazy. I candidati candidati è i cummercianti di Bekirdere anu participatu.

SHOP SHOP

Dopu u colazione, u sindaco di Izmit, Nevzat Doğan, hà dettu: "Fin chì a nostra Turchia è a nostra nazione sò forti, vivemu felici in casa cù a nostra famiglia è i nostri figlioli. A pace è a stabilità di u nostru paese hè assai impurtante. Travagliemu per voi cum'è u nostru ministru, u nostru diputatu, u nostru merre metropolitanu. Ùn avemu nunda di più. Facemu passi assai boni in u nostru quartiere Bekirpaşa. Semu vicinu à u prucessu di espropriazione di stu boulevard. A custruzzione di l'uspidale regiunale chì servirà a Turchia hà iniziatu. In quantu à u turismu, u nostru travagliu cuntinueghja rapidamente. Vulemu chì i nostri cummercianti vincenu ", disse.

METRO DOPU TRAMWAY

U guvernatore di Kocaeli, Hasan Basri Güzeloğlu, hà dettu: "Semu sempre cun voi à questu puntu induve Turchia avanzarà cun fede è determinazione à i so scopi". U Ministru Işık hà dettu: "Avemu travagliatu ghjornu è notte da u ghjornu chì avete assumitu a rispunsabilità di serve noi è cuntinuemu à fà. I servizii chì avemu furnitu in l'ultimi 12 anni sò sopra è oltre i servizii precedenti. Ùn ci hè micca un angulu di Kocaeli chì ùn hè micca servitu. Ci vole assai tempu per cuntà i servizii chì avemu fattu in Kocaeli avà. U prublema più impurtante di a nostra cità hè sperimentatu in u trasportu. Passi seri sò fatti in questa direzzione. Kocaeli serà trasmessu in metro. U nostru travagliu in questa direzzione cuntinueghja. Avemu da sparte i dettagli cù u publicu in u futuru ".

U DEBITTU DI U POPULU AURRÀ

Rispondendu duramente, u Ministru Işık hà dettu: "Fighjate intornu à u nostru paese, ùn ci hè quasi nunda di statu in più di cinque paesi. Certi paesi sò in guerra cù l'altri. In un tali ambiente, Turchia hè una isula di stabilità in un mare di inestabilità. Paragunatu à tutta l'Europa, u numeru di Siriani in Turchia hè assai più altu. Senza a stabilità di Turchia, ùn pò micca mantene u so propiu populu nantu à a so propria terra. Ci hè un muvimentu in u dollaru. Perchè perchè l'ecunumia di l'America hè diventata più forte. U dollaru guadagna in valore. Di sicuru, s'ellu ci hè un aumentu di munita straniera, tutti seranu affettati, ma s'ellu ùn avemu micca impeditu u populu di piglià prestitu cù munita straniera, allura u debitu di u pòpulu cresce cum'è a munita straniera cresce.

L'OSPITALU STATE KOCAELİ

U Ministru Işık hà ancu visitatu i cummercianti nantu à a strada in u District di Bekirdere. Dichjarà ch'ellu sapia chì ci sò stati ghjorni travagliati in l'Hospital Statale di Kocaeli, u Ministru Işık hà dettu: "Ci sò stati prublemi in terra. Avemu travagliatu per superà sti prublemi. Pile sò guidati per fà a fundazione più forte. Dopu chì u prucessu di battimentu di pila hè finitu, a superstruttura serà custruita u più prestu pussibule ".

U PRESIDENTE GÜL RITURNA

Quandu hà dumandatu nantu à a decisione di l'11u presidente Abdullah Gül di vultà in a pulitica, u Ministru Işık hà dettu: "A dichjarazione di u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan hà dimustratu tuttu. Hè un asset di u nostru partitu. A nostra basa, cumpresu mè, hè felice à questu puntu. Ùn ci hè micca prublema ", hà rispostu.

700 MILIONI TL INVESTMENT

Dichjarà chì passi seri sò stati fatti in u puntu di trasportu, u Ministru Işık hà dettu: "L'offerta per a doppia strada İzmit - Kandıra per esse una doppia strada hè stata fatta. 200 milioni di TL seranu investiti. U travagliu hà cuminciatu u più prestu pussibule. I travaglii di l'autostrada Şile Ağva, chì anu cuminciatu à esse custruitu in cunnessione cù l'autostrada di u Mar Neru è e strade di 3 ponti, cuntinueghjanu ghjornu è notte senza rallentà. Dopu à a fine di sti strade, i travaglii cumincianu à fà a vechja strada di Istanbul una strada doppia. Cù altri prughjetti, circa 600-700 milioni di TL esce da e casse di u statu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*