Atelier de l'industrie métallurgique à Bilecik

Workshop di l'Industria di Metalli in Bilecik: U Workshop di l'Industria di Metalli, u primu di i Workshops di l'Industria ospitati da a Càmera di Cummerciu di Bilecik (TSO), hè stata.

U Workshop di l'Industria di Metallu tenutu in a sala di riunioni di Bilecik TSO hà participatu da u Prof. Dr. Nurgül Özbay, Bilecik Şeyh Edebali University Central Research Laboratory Manager Assoc. Dr. Harun Mindivan, Bilecik TSO Academic Advisor Assoc. Dr. Ali Acılar, Direttore Provinciale di l'Agenzia per u Travagliu è l'Impiegazione Ayhan Tozan, u Direttore Provinciale di Scienza, Industria è Tecnulugia Hüseyin Bingöl è i pruprietarii di l'imprese è l'alti funzionari chì operanu in u settore di i metalli in Bilecik anu assistitu.

In l'attellu, chì hè statu tenutu cù colazione sottu a moderazione di Bilecik Şeyh Edebali University Lecturer Yüksel Okşak, i pruprietarii è i dirigenti anziani di l'imprese chì cuntinueghjanu a so attività in u settore di i metalli anu discututu i prublemi chì anu sperimentatu in u settore. Okşak hà listatu i prublemi scontri in u settore di i metalli cum'è prublema logistica, trasportu stradale, trasportu ferroviariu, trenu à alta velocità, prublema di impiegu, impiegu di persunale qualificatu, impiegu di staff intermedi, carenze infrastrutturali di a cità, alloghju, vita suciale, costi energetici. , perdite di forza di travagliu. Okşak hà dettu: "I funzionari di a Cumpagnia anu manifestatu in particulare i prublemi sperimentati in u trasportu è a logistica in a nostra pruvincia, cum'è industriale, esportemu una grande parte di a nostra pruduzzione, ma vulemu aduprà u trasportu ferroviariu per via di l'alti costi di u trasportu stradale. L'usu di a ferrovia in a logistica furnisce un vantaghju di quasi 50 per centu in i costi di trasportu. Tuttavia, avemu avutu difficultà in u trasportu ferroviariu in a nostra pruvincia. U travagliu necessariu deve esse fattu in questu sensu. In queste cundizioni, anu dettu, per ùn esse micca aduprà a ferrovia per l'esportazione, ùn pudemu mancu aduprà per u trasportu domesticu. Inoltre, avemu pensatu chì cù u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità, a nostra cità cuntribuisce à a crescita sia in u campu ecunomicu sia in l'industria. Tuttavia, ùn pensemu micca chì u prughjettu di u trenu d'alta velocità hà da cuntribuisce assai à noi cum'è industriale, cum'è i servizii di treni d'alta velocità fermanu 2 volte à ghjornu in Bilecik è l'ora prevista ùn sò micca adattati per l'ora di travagliu.

Un altru tema discutitu à u Workshop era u prublema di l'impieghi. L'autorità dichjaravanu chì ci hè un prublema in l'impiegazione di u persunale qualificatu è di u persunale intermedi per esse impiegati in u settore, è dichjaravanu chì aspettanu una suluzione urgente da e nostre autorità in questu sensu.

"L'UNIVERSITÀ FARE UNA CONTRIBUZIONE SERIA"

Università Bilecik Şeyh Edebali Decan di Facultà di Ingegneria Prof. Dr. Nurgül Özbay hà dichjaratu chì l'Università Bilecik Şeyh Edebali puderia cuntribuisce seriamente à a carenza di persunale qualificatu è di staffu intermediu per esse impiegatu in u settore. Özbay hà dettu: "Cum'è un passu impurtante in quantu à a cooperazione publica-industria, assicuremu chì i nostri studienti sò cuntattati cù l'urganisazioni industriali in a nostra cità prima di graduate, è per via di i so stage, in particulare in l'urganisazioni industriali di a nostra cità. , avemu da presentà e nostre organizzazioni industriali à i nostri studienti è acquisteremu sperienza in i settori pertinenti. Dunque, pensu chì l'impiegazione di i nostri studienti chì cunnosci a nostra cità è a nostra industria serà più faciule è più benefiziu ".

"İŞ-KUR COMPLETA E SUE TARIFFE PER 6 MESI IN L'AMBITU DI U PROGETTU UMEM"

U direttore provinciale di Bilecik di l'Agenzia per u travagliu è l'impiegu, Ayhan Tozan, hà dettu: "Sicondu a ricerca realizata da Bursa, Eskişehir, Bilecik Development Agency (BEBKA), u tassu di disoccupazione in a Regione TR 41 hè di 6,5 per centu è questu tassu hè sottu à a media di Turchia. Tozan hà dettu: "Quandu pensemu à Bilecik, vedemu chì sta tarifa hè diminuita ancu di più. In u scopu di u Prughjettu di Centri di Formazione Professionale Specializata (UMEM), tutti i salari di i stagiari per 6 mesi sò coperti da İŞ-KUR. Dichjarà chì, grazia à u novu protocolu fattu, hè pussibule per i nostri studienti universitari di travaglià in i nostri stabilimenti industriali in u so tempu liberu in cunfurmità cù u so curriculum, i so salarii sò pagati da İŞ-KUR, è chì ponu cuntribuisce à elli stessi è acquistendu spirienza cunniscendu i nostri stabilimenti industriali, simu pronti à fà a nostra parte in casu di necessità ».

"CONTINU AUMENTU QUESTI WORKSHOP COME GESTIONE TSO"

U Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Bilecik TSO, Osman Keleş, hà ringraziatu i participanti è hà dettu: "Cù u prucessu di globalizazione, hè diventatu assai impurtante per seguità i livelli di sviluppu di l'economie è i settori di a cità in modu sanu. Questu hà bisognu di l'analisi di i prublemi settoriali, trasmettenu à l'autorità pertinenti è a so valutazione da a nostra Camera. Cum'è Bilecik TSO Cunsigliu di Amministrazione, u nostru scopu hè di aumentà sti attelli è di riunisce tutti i settori cù tali attelli. Avemu pigliatu note nantu à i prublemi trattati in stu attellu. Partaremu u rapportu finale, chì serà preparatu u più prestu pussibule, sia cù voi è l'istituzioni necessarie, è seguiteremu e suluzione di i prublemi citati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*