Un grande successu cù i cavi TCDD è Türk Telekom

Un grande successu cù i cavi TCDD è Türk Telekom: Arrubendu l'energia è i cavi di trasmissione chì appartenenu à TCDD è Türk Telekom in Istanbul, a reta, chì hà inflittu una perdita di 1,5 milioni di TL à l'istituzioni, hè stata crash.

E squadre di cummandu di a gendarmeria provinciale di Istanbul anu pigliatu l'azzione quandu anu infurmatu chì u furtu di i cavi d'energia è di trasmissione chì appartene à Türk Telekom era aumentatu, soprattuttu in Silivri, Avcılar, Küçükçekmece è Başakşehir. Dopu à 5 mesi di seguitu tecnicu è fisicu, Z.Ç. Hè statu determinatu chì l'urganizazione guidata da U 17 di marzu, operazioni simultanee sò state realizate in 7 diversi indirizzi in Avcılar è Esenyurt.

U mumentu di l'operazione hè statu ancu catturatu secondu à seconda cù a camera di gendarmeria. In l'operazione, u capu di l'urganizazione Z.Ç. è i membri di l'urganizazione M.İ., EK, MO, İ.G. CY, chì si trattava di scrap business, hè statu pigliatu in custodia. In u risultatu di l'interrogatori di i suspettati, hè statu determinatu chì cù i materiali chì anu arrubbatu in l'anni precedenti, anu inflittu una perdita materiale di 500 mila TL in TCDD è 1 milione TL in Türk Telekom A.Ş. Cù l'operazione, 7 incidenti di furti separati chì avianu accadutu prima sò stati ancu clarificati. I membri detenuti di l'urganisazione sò stati riferiti à u tribunale dopu chì i so interrogatori sò stati cumpletati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*