Derince Port divintò Safi Holding

Derince Port appartene à Safi Holding: Derince Port appartene à a Direzzione Generale di TCDD, chì ùn hè micca operatu in modu efficiente dapoi anni malgradu esse unu di i più grandi porti in Turchia, è hè statu messu in licitazione da u Cunsigliu Superiore di Privatizazione l'annu passatu, pagatu. u costu di privatizazione di 543 milioni di USD in cash cù un ritardu di un annu, diventò Safi Holding per 39 anni.

Safi Holding vincìu l'offerta aperta in ghjennaghju 39 per u dirittu di 2014 anni di operazione di Derince Port, induve parechje prutestazioni sò state fatte dopu a decisione di privatizazione hè stata presa. Dopu à sta offerta, chì hè stata fatta un annu fà, u prezzu di offerta di 543 milioni di dollari ùn hè micca pagatu per un bellu pezzu, è u trasferimentu ùn hè micca fattu.

In a dichjarazione fatta da Safi Holding oghje, hè statu annunziatu chì Safi Derince International Port Management A.Ş., una parte di Safi Holding, hà pigliatu a consegna di u portu u marcuri 25 di ferraghju, facendu un pagamentu in contanti di 543 milioni di dollari à a Presidenza di Privatizazione di u Primu Ministeru TR. Hè statu dichjaratu chì Derince Port serà operatu da Safi Derince International Port Management per 39 anni.

In a dichjarazione, hè statu ancu dichjaratu chì Safi Holding hà da ingrandà u portu esistente cumpiendu una zona di 450 mila metri quadrati, 450 metri in a direzzione di Gölcük è mille metri paralleli à a riva. Circa 5 milioni di metri cubi di materiale di riempimentu seranu utilizati per u dittu prucessu di riempimentu. Una cerimonia serà ancu tenuta à Derince Port in quantu à u prucessu di trasferimentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*