DHL Express investirà 3 milioni di euro in u terzu aeroportu

DHL Express investirà 3 milioni d'euros in u 60u aeroportu: DHL Express pensa à investisce 3 milioni di euro in u 60u aeroportu in costruzione in Istanbul.
U CEO di DHL Express Turkey, Markus Reckling, chì hà spartutu l'obiettivi di a so cumpagnia per u 4 cù u publicu in una cunferenza di stampa tenuta u 2015 di marzu di u 2015, hà ricurdatu chì DPDHL cunsidereghja a Turchia unu di i so 11 mercati d'investimentu prioritari è investirà almenu 100 milioni d'euros in u paese. nei prossimi cinque anni... Sicondu Reckling, a regione d'investimentu prioritaria di Turchia face parte di a strategia di DPDHL per guidà a crescita in i mercati emergenti.
Reckling hà dettu chì DHL Express Turkey hà firmatu un memorandum d'intesa cù IGA Airport Operations è hà dettu chì questu accordu hè a prova chì DHL Express hè decisu à realizà i so piani d'investimentu in Turchia. Questu investimentu serve ancu à u desideriu di DHL di pusà a Turchia cum'è una basa logistica per serve l'Asia, u Mediu Oriente è l'Europa.
Cù u memorandum d'intesa firmatu, İGA è DHL implementanu un Centru di Operazioni Regiunale chì deve esse stabilitu in una zona di circa 20.000 m² per DHL, inseme cù unità di supportu è opportunità di espansione.
Reckling hà dettu: "In cunsiderà a pusizione geografica vantaghju di a Turchia, DHL Express pensa à investisce almenu 60 milioni d'euros per un centru logisticu regiunale chì cunnetta l'Asia, u Mediu Oriente è l'Europa. U novu aeroportu, chì hè in custruzzione in u nordu di Istanbul, hè una grande opportunità postu chì, à u cuntrariu di parechji aeroporti europei, ùn ci sarà micca pruibizione di volu di notte. In questu sensu, simu assai felici chì un memorandum d'intesa hè statu firmatu trà DHL Express è IGA per a realizazione di stu prughjettu ". Reckling hà aghjustatu chì crede chì u 2015 serà un annu in u quale u Gruppu cuglierà i frutti di i so investimenti in Turchia, chì triplicanu in 2014. Reckling hà aghjustatu chì DHL Express hà apertu un novu centru di serviziu in Ankara in u Novembre, induve anu aumentatu a so capacità di serviziu di decuplicate per risponde à e crescente richieste di spedizione in Anatolia. Parlendu di e prestazioni di a cumpagnia in 2014, Reckling hà dettu chì i rivenuti di DHL Express anu cresciutu di 11 per centu cumparatu cù l'annu precedente. Reckling, chì hà dichjaratu chì DHL Express hè u capu di granu cù a so cota di mercatu di 53 per centu in Turchia, hà dettu: "Mentre DHL Express hè in u top 25 in a reta globale DHL in quantu à i rivenuti, hè in u top 15 in termini di prufittuità ".
L'Anatolia si concentrerà nantu à e PMI
Reckling hà dettu chì questu annu serà un annu induve si focalizeghjanu più nantu à l'Anatolia è hà ricurdatu chì anu cuminciatu u 2015 cun un investimentu di 10 milioni d'euros mettendu in serviziu un aereo cargo in l'aeroportu Sabiha Gökçen di Istanbul. Reckling hà ricurdatu chì questu investimentu hà fattu DHL Express l'unica cumpagnia di carica in u so campu chì serve da i dui lati di Istanbul, è hà dettu chì u novu aereo di carica furnisce ancu grandi benefici per e PMI chì operanu in cità industrializzate vicinu à Istanbul, cum'è Kocaeli è Bursa.
Reckling hà dettu chì u voluminu di spedizione di DHL Express hè cresciutu di 2014 per centu in tuttu u paese è di 5 per centu in Anatolia in 10, è chì e PMI situate in e cità anatoliane custituiscenu una parte impurtante di u voluminu di l'affari di DHL Express. Reckling hà aghjustatu chì in 2015, DHL Express farà investimenti per aumentà a capacità di i so centri di serviziu in queste cità per ottene a crescita in Anatolia.
L'investimenti fatti in questa direzzione rinfurzà a cunnessione di l'esportatori in Anatolia à u restu di u mondu, mentre chì facilitanu e transazzioni di spedizione di esportazione. Reckling hà dettu: "Grazie à e nostre attività in l'aeroportu Sabiha Gökçen è à u travagliu dedicatu di a nostra squadra di vendita, pensamu di aumentà a tarifa di spedizioni da l'Anatolia à l'esteru da almenu 2015 per centu in 10. Cridemu chì e PMI, è in particulare l'imprese chì operanu in Anatolia, ghjucanu un rolu impurtante in l'obiettivu d'esportazione di Turchia in 500 di 2023 miliardi di dollari, è sustenemu questu scopu finu à a fine.
Investimenti in Educazione è HR
Una di e zone d'investimentu priurità di DHL Express in 2015 serà in u campu di l'educazione è a forza di travagliu. A cumpagnia, chì hà attualmente 1000 impiegati in Turchia, pensa à aumentà u so tassu d'impieghi da almenu 5 per centu questu annu. DHL Express hà da cuntinuà à sustene l'ubbiettivi di a sucietà è à investisce in a furmazione di i so propri impjegati. L'annu passatu, DHL Express hà creatu una risorsa educativa di 100,000 XNUMX lire per a Turkey SEED Autism Foundation.
Green Logistics Solutions in 2015
Reckling hà dettu chì, cum'è parte di i sforzi di DHL Express per aumentà l'efficienza di carbone, hà rinnuvatu l'illuminazione in 2014 centri di serviziu differenti cù sistemi LED in 6, è hà dettu ancu chì a cumpagnia hà sappiutu riduce u cunsumu di carburante da 2.5 per centu malgradu l'espansione di a so flotta di veiculi. Reckling hà dichjaratu chì per ottene stu successu, i corrieri DHL Express anu sottumessu una furmazione di 28 ore nantu à u cunsumu efficiente di carburante in l'usu di i veiculi.
DHL Express, chì pensa à investisce in l'investimenti di servizii logistichi verdi in 2015, turnerà à i veiculi elettrici quist'annu. DHL Express hà u scopu di cumpensà u 10% di a so nova flotta in Turchia da i veiculi elettrici à a fine di questu annu.
DHL Express hà dettu ancu chì si focalizeghjanu nantu à u serviziu di trasportu neutru di u clima-carbonu neutru, chì hè statu lanciatu in ghjennaghju 2014 è chì u primu cliente era YünSa, per riduce u cunsumu di carbone di i so clienti. DHL Express hà u scopu di aghjunghje almenu 15 novi clienti à u so prugramma Carbon Neutral quist'annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*