A vendita di i biglietti hè suspesa à l'aeroportu di Istanbul

A vendita di biglietti si ferma in 3 aeroporti
A vendita di biglietti si ferma in 3 aeroporti

U prucessu di muvimentu di l'aeroportu d'Istanbul, chì hè statu ufficialmente apertu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan u 29 d'ottobre di u 2018, hè ghjuntu à una strada morta. A vendita di i biglietti hè stata fermata in l'aeroportu, chì u prucessu di muvimentu hè statu ufficialmente posposta duie volte.

Sicondu a nutizia di Airtporthaber, ancu s'è l'annunziu ufficiale di u grande prucessu di muvimentu ùn hè micca statu ancu fattu, a mancanza di vendita di biglietti per u volu attuale da l'Aeroportu d'Istanbul hà confusu a ghjente in questi ghjorni, quandu l'affirmazioni chì serà posposta à aprile. sò emersi.

In e ricerche fatte nantu à u situ ufficiale di Turkish Airlines, in date dopu à u 28 di ferraghju 2019, "Ùn avemu micca voli nantu à a data è a strada chì avete sceltu". "Pudete cercà un novu volu cambiendu sta informazione".

In l'interviste realizate cù i funzionari di u Serviziu Clienti di THY, hè dichjaratu chì i voli chì partenu da l'aeroportu di Istanbul ùn ponu micca esse affissati in marzu è chì i voli da Istanbul ponu esse acquistati solu da l'aeroporti Atatürk è Sabiha Gökçen.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*