Eryamanlılar cuntinueghja a so azzione contr'à a facilità di mantenimentu pesante YHT

E persone di Eryaman cuntinueghjanu e so azzioni contr'à u stabilimentu di mantenimentu pesante YHT: E persone di Eryaman anu prutestatu à a continuazione di a custruzzione malgradu a decisione di firmà l'esekzione di u stabilimentu di mantenimentu pesante stabilitu sottu u nome di YHT Complex, è hà avvistatu chì u prugettu deve esse firmatu.

A reazione di e persone di Eryaman à a custruzzione di a municipalità metropolitana di Ankara di una facilità di mantenimentu, riparazione è riparazione pesante sottu u nome di Complessu di Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità in Eryaman cuntinueghja. E persone di a regione, chì si sò riuniti cù a chjama di Eryaman Solidarity Youth and Sports Club Association (Eryaman-Der), prutestavanu a continuazione di i travaglii di custruzzione malgradu a decisione di suspende l'esekzione di u prugettu. I Centri Comunitarii, a Camera di l'Ingegneri Ambientali è l'Associazione Bar di Ankara anu ancu sustinutu l'azzione.

"Ùn contaminate micca a nostra aria, ferma u prughjettu"

Reşide Kekeç, in nome di Eryaman-Der, hà iniziatu u so discorsu dendu infurmazioni nantu à u prucessu legale. Ricordendu chì l'esekzione di a decisione di esenzione di l'EIA di u prugettu hè stata fermata in u risultatu di a demanda chì anu presentatu, Kekeç hà dettu chì i centri di terapia intensiva di sta natura sò custruiti fora di a cità in tutte e cità maiò di u mondu.

Dichjarà chì elli, cum'è residenti di Eryaman, seguiranu da vicinu u prucessu EIA, Kekeç hà dettu: "Ùn pudete micca inquinate l'aria, l'acqua è a terra in una manera cruda. Duvete piglià tutte e precauzioni legali. U populu di Ankara hà vintu cù a decisione di a corte. "L'amministrazione deve ferma immediatamente a custruzzione di u prugettu, è a custruzzione ùn deve cuntinuà senza riceve un rapportu EIA pusitivu, in quale misure per riduce è prevene a contaminazione ambientale seranu pigliate durante u prucessu di custruzzione è cumunicazione di u prugettu", disse. .

U comunicatu di stampa hè finitu cù i canti di "A stazione ferroviaria hè una bugia, questu hè un saccheghju".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*