Messaghju di Festa di Ramadan da u Direttore Generale di TCDD Uygun

Messaghju di vacanze di Ramadan da u direttore generale di tcdd adattatu
Messaghju di vacanze di Ramadan da u direttore generale di tcdd adattatu

Cari passageri,

Cari culleghi,

Lascendu un altru mese di Ramadan pienu di misericordia, pirdunu è benedizioni, simu felici di scuntrà u beatu Eid al-Fitr, chì stabilisce unità è sulidarità, amicizia è fratellanza.

Cum'è una urganizazione naziunale chì hà purtatu l'abbundanza à queste terre è hà custruitu ponti di cori per 162 anni, i nostri travaglii di corsa è mudernizazione in YHT, HT è linee cunvinziunali cuntinueghjanu senza rallentà, cù a determinazione è a determinazione per ghjunghje à i so scopi 2023.

Cum'è a famiglia TCDD, derivemu a nostra forza da u nostru passatu arradicatu, u nostru amore per e ferrovie, è l'opere dedicate è durature di i nostri amichi ferroviari chì aghjunghjenu notte è ghjornu à u vostru ghjornu.

Vogliu ringrazià i mo amichi à tutti i livelli per u so travagliu duru è sforzi, chì anu aiutatu à a nostra ghjente à riunite cù i so amati.

Felicitatu sinceramente l'Eid al-Fitr cù e famiglie di i nostri passageri è culleghi, chì simu onorati di serve cù questi pinsamenti, è spergu chì portarà salute, felicità è pace in nome di u nostru paese è di tutta l'umanità.

Bone vacanze…

Ali İhsan Appropriatu
Direttore generale di TCDD V.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*