U Ministru dimissioni Elvan hà fattu una dichjarazione

Ministru Elvan, chì abbandunà u so duvere, hà fattu una dichjarazione: Ministru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni, Lütfi Elvan, chì hè previstu di lascià u so travagliu dumani per a necessità legale per via di l'elezzioni, "U nostru sottusegretariu hà da cuntinuà.

Pruvaremu di seguità sti prughjetti da l'esternu ", disse.

U Ministru Elvan hà dettu: "5. Hè ghjuntu à Istanbul per participà à a Fiera Internaziunale di Logistica di Sistemi di Ferrovia Ligera. Rispondendu à e dumande di i ghjurnalisti in l'aeroportu di Atatürk, u ministru Lütfi Elvan hà dichjaratu chì a Turchia hà fattu un avanzatu assai impurtante in i ferrovie è hà dettu: "Ci hè statu un aumentu incredibile di i nostri investimenti in l'ultimi 10 anni o più. Sapete chì u nostru Ministeru di i Trasporti attribuisce impurtanza à i prughjetti ferroviari. Una di e nostre zone prioritarie hè i nostri investimenti ferroviari. Mentre ci era un investimentu ferroviariu di 2003 milioni di lire in u 580, avemu fattu un investimentu di circa 5,5 miliardi di lire in u settore ferroviariu l'annu passatu. A quantità d'investimentu chì faremu questu annu hè di 9 miliardi TL. Aumentemu questi investimenti ogni annu. In l'ultimi 12 anni, avemu fattu un investimentu di 42 miliardi TL. In u prossimu periodu, daremu assai pesu à i nostri investimenti ferroviari. U mondu sanu sapi digià l'impurtanza chì u nostru paese attache à l'investimenti ferroviari, è in questu cuntestu, volenu soprattuttu urganizà tali fieri internaziunali in Istanbul. Hè un avvenimentu assai soddisfacente ancu per noi ", disse.

"CUMPLEMU U PROGETTU FERROVIARI DI A ROUTE DA KÖSEKÖY À HALKALI"
In i periodi à vene, in particulare u Yavuz Sultan Selim Bridge da Köseköy, è u terzu aeroportu da quì, è HalkalıEsprimendu chì anu da compie u prughjettu di a ferrovia di a strada chì si estende à . Offremu u ponte Yavuz Sultan Selim à u serviziu di i nostri citadini da a fine di questu annu, ma vulemu chì a linea di ferrovia chì passa sopra u nostru terzu ponte diventerà funziunale u più prestu pussibule. Hè per quessa chì avemu acceleratu i nostri prughjetti. Spergu chì compie stu prughjettu u più prestu pussibule è principiamu a so custruzzione. Avemu un prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità da Sincan à Köseköy. In altre parolle, averemu una linea di Trenu d'Alta Velocità chì ghjunghjerà à Istanbul in 2015 ora è 1 minuti. Vulemu esce à l'offerta cù u mudellu build-operate-trasferimentu. Tuttavia, da Köseköy HalkalıVulemu dà l'uppurtunità di aduprà nantu à a linea ferroviaria appartenente à TCDD per a seccione finu à . Se furnimu una tale opportunità, pensemu chì serà un prughjettu assai attraente. A nostra linea di treni d'alta velocità trà Sincan è Köseköy serà custruita in cunfurmità cù treni chì ponu accelerà 350-400 chilometri per ora. Continuemu à travaglià annantu à questu ", disse.

U Ministru Elvan, un membru di a stampa, hà dettu: "Avete ghjuntu cù prughjetti assai grandi, partete da dumane. Ci sarà una pausa di 3 mesi?" Nantu à a quistione, "U nostru sottusegretariu continuerà. Pruvaremu di seguità sti prughjetti da l'esternu. U più impurtante hè u grande tunnel di Istanbul di 3 piani chì avemu annunziatu a settimana passata. I nostri culleghi travaglianu assai duru nantu à questu. U nostru scopu quì hè di almenu offre nantu à questu prima di l'elezzioni. Hè un prughjettu chì alleviarà significativamente u trafficu di Istanbul. Vale a pena tuttu per Istanbul ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*