I servizii di Metro, İZBAN è Tram sò stati fermati in Istanbul, Izmir è Ankara

I servizii di Metro, İZBAN è Tram sò stati fermati in Istanbul, Izmir è Ankara: Parechji servizii di metro è tram ùn ponu esse fatti per via di u taglio di energia in Turchia.

Istanbul

Cù l'electricità tagliata à 10.40 in Istanbul, i sistemi ferroviari eranu quasi paralizati. Dopu à l'interruzzione, i biglietti sò stati rimbursati à i passageri à e tappe.

Mentre chì alcuni di i passageri stavanu aspittendu à u tram di metro è à e fermate di Marmaray, hè statu osservatu chì ci era una densità in alcune fermate.

Hè statu infurmatu chì i voli cumincianu appena l'energia hè stata restaurata.

ANKARA

I servizii di metro è i servizii di treni d'alta velocità anu firmatu in Ankara, u sistema di signalazione di u trafficu ùn funziona micca. Longa fila formata in u metro per via di l'arrestu di i servizii di metro.

IZMIR

Mentre u trasportu ferroviariu cum'è u metro è İZBAN si fermava cumplettamente, i semafori si sò spenti, facendu chì u trafficu era chjusu. In a dichjarazione fatta da İZBAN nantu à u sughjettu;

"A causa di l'interruzione di energia à 10.36 am in a maiò parte di u nostru paese, in particulare in e cità metropolitane, i voli chì appartenenu à İZBAN eranu fora di serviziu per un periodu obligatoriu è tempurale". si dicia.

Hè stata osservata chì e transazzione si fermanu in lochi cum'è ospedali, scole, istituzioni publiche.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*