Supplementu fieru à u trasportu publicu in Izmir

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà rinfurzatu i servizii in autobus, metro, tram, suburbanu è trasportu marittimu, validu durante a 87th Izmir International Fair.

L'urganisazioni chì furniscenu servizii di trasportu publicu in Izmir anu finitu i so preparazione per a 7th Izmir International Fair, chì si terrà trà 16-87 settembre. A Municipalità Metropolitana hà annunziatu chì a ghjente di Izmir hà da esse furnita una opportunità di trasportu còmode cù u calendariu aumentatu chì applicà per autobus, metro, tram, suburbanu è trasportu marittimu.

L'autobus operanu finu à 02.00
A Direzzione Generale ESHOT hà aghjustatu servizii supplementari à e linee chì partenu da e fermate Konak Bahribaba è i centri di trasferimentu İZBAN è Metro. In certe linee, l'ora di viaghju hè stata allargata finu à 02.00 in cunnessione cù u sistema ferroviariu. Inoltre, Balçova, Buca, Bornova, cunnessi à Konak Bahribaba, Karşıyaka è i voli Baykuş à Gaziemir continuanu à operare finu à 06.00:XNUMX.

E squadre motorizzate di l'ESHOT anu da impegnà funzioni di coordinazione in punti impurtanti intornu à a Fiera cum'è Çankaya, Montreux, Lausanne è Basmane. Per informazioni dettagliate nantu à l'ora di partenza: http://www.eshot.gov.tr dispunibule à.

L'ore di travagliu nantu à i ferri è u mare sò state allargate
Metro, Konak è Karşıyaka L'ora di travagliu hè stata allargata nantu à u tram. Izmir Metro hà riduciutu a so ultima ora da 24.00 di notte à 01.20. A frequenza di viaghji in u metro hè ancu aumentata. Inoltre, trà 20.00-01.20, u metro hè à 7,5 minuti, Konak è Karşıyaka I tramvii viaghjanu à intervalli di 10 minuti. Voli supplementari seranu aghjuntu cum'è una precauzione contr'à a congestione chì accaderà per via di u prugramma di l'avvenimentu in tuttu u periodu di fiera.

İZBAN urganizerà 7 voli supplementari ogni ghjornu per a Fiera Internaziunale di Izmir, chì aprirà e so porte per a 87a volta u venneri 4 settembre. Durante u periodu di fiera, 2 treni supplementari passanu da Hilal à Aliağa à 01:12 è 01:29. Questi treni piglianu i so passageri da a Stazione Alsancak à 01:17 è 01:34, è da a Stazione Halkapınar à 01:23 è 01:45. Dui treni supplementari passanu da Halkapınar à Tepeköy à 01:17 è 01:45, cogliendu i passageri da a Stazione Alsancak à 2:01 è 25:01, è da a Stazione Hilal à 53:01 è 28:01. I treni İZBAN è Izmir Metro operanu in modu integratu in Halkapınar.

İZDENİZ hà annunziatu chì ci saranu voli supplementari finu à 7:16 trà u 01 di settembre è u 15 di settembre, quandu a fiera hè aperta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*