A Delegazione Giapponese hà visitatu a Centrale Solare di ESHOT

A delegazione giapponese hà visitatu a centrale solare d'eshotun
A delegazione giapponese hà visitatu a centrale solare d'eshotun

A delegazione giapponese, chì hè ghjunta à Izmir per cunnosce l'ambienti d'investimentu in a cità, hà visitatu a centrale solare chì a Municipalità Metropolitana hà stabilitu nantu à u tettu di l'attelle ESHOT per l'autobus elettrici.

Investitori giapponesi, chì sò ghjunti à Izmir cù l'urganizazione di l'Agenzia di Sviluppu Izmir è l'Agenzia di Sviluppu Zafer, anu esaminatu u prughjettu di l'autobus elettricu realizatu da a Municipalità Metropolitana per riduce l'emissioni di carbone in a cità è u sistema di energia solare chì sustene stu prughjettu. A delegazione giapponese, cumpresu Takashi Oya, Direttore Generale di u Centru di Cooperazione Giapponese per u Mediu Oriente (JCCME), chì u nome breve hè JCCME, Direttore Wayama Takako è Reina Maeda, Cunsultante di l'Uffiziu di Tokyo di l'Organizazione di u Sviluppu Industriale di l'ONU (UNIDO), hà purtatu. U travagliu elettricu longu u Mustafa Kemal Beach Boulevard, dopu avè viaghjatu in autobus, hà visitatu l'attellu di a Direzzione Generale ESHOT di a Municipalità Metropolitana di Izmir in Gediz.

I membri di a delegazione di l'invitati, chì anu ricevutu infurmazioni nantu à a produzzione di energia per l'autobus elettrici da Vahyettin Akyol, Capu di ESHOT Building Facilities, vulianu vede a pianta di energia solare installata nantu à u tettu di l'attellu. I gestori di l'ESHOT, chì ùn anu micca rottu sta dumanda, anu purtatu investitori giapponesi à u tettu.

vale à 64 mila arburi
I funzionari di l'ESHOT, chì anu dettu ch'elli anu scontru tutte e necessità energetiche di l'autobus elettrici cù a centrale solare chì anu stallatu nantu à u tettu di l'attellu in Gediz, hà dichjaratu ch'elli anu salvatu circa 2017 mila lire in cambiu di 1,5 milioni di kWh di energia dapoi. Aostu 722 è chì anu utilizatu l'energia elettrica prodotta in a centrale elettrica 1,38 MW. Ellu disse chì anu impeditu un totale di 13 2.559 tunnellate di emissioni di diossidu di carbonu in 64 mesi. I membri di a delegazione invitati sò ancu infurmati chì stu valore hè uguali à a quantità di CO175 chì 2 mila XNUMX arburi ponu filtrà in un ghjornu.

Ferda Gelegen, Coordinatore di Tokyo di l'Organizazione di u Sviluppu Industriale di e Nazioni Unite, chì hà participatu à a delegazione, hà dichjaratu ch'elli sò una urganizazione basatu in Viena è hà nutatu chì travaglianu in Giappone da u 1981 è chì Istanbul hè una regione assai populata. L'imprese giapponesi si concentranu in diversi centri di u paese in quantu à l'investimentu. Gelegen hà dettu chì İzmir hè una di queste cità.

Novi pianti solari in strada
A Direzzione Generale ESHOT di a Municipalità Metropolitana di İzmir hà ancu finitu i studii di fattibilità di e centrali solari cù una putenza tutale di 2 MW, chì installanu in i garage Adatepe è Çiğli dopu Gediz. Pigliendu l'azzione per compie l'appruvazioni di u prugettu è a preparazione di l'offerta à a fine di l'annu, ESHOT puderà scuntrà a maiò parte di l'energia elettrica chì cunsuma istituziunale da u sole cù questi investimenti.

Per esse annunziatu in i Stati Uniti
A Municipalità Metropolitana di İzmir, chì hè stata cunsiderata degna di u "Premiu per l'Ambiente è u Sviluppu Sostenibile" datu da l'Associazione Internaziunale di Trasportu Pùblicu UITP l'annu passatu, hà vintu u premiu per a seconda volta cù stu prughjettu. U "Prughjettu di Trasportu Pùbblicu Zero Emission" hè statu ritenutu degnu di u primu premiu trà 2018 cità metropolitane in a categuria "Ambiente Salute" di a Cumpetizione di Best Practices 12 di l'Associazione Turca di Città Sane.

Stu successu di Izmir Metropolitan Municipality serà annunziatu à u mondu cum'è un esempiu in u rapportu di l'"Istitutu di Risorse Mondiale", cù a sede in Washington, a capitale di i Stati Uniti d'America, chì include i 16 migliori studii in u mondu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*