Bona furtuna cù l'aeroportu di Istanbul

bona furtuna à l'aeroportu di Istanbul
bona furtuna à l'aeroportu di Istanbul

A prima fase di l'Aeroportu d'Istanbul, chì serà u più grande di u mondu quandu hè finita, hè stata aperta à i voli cù una ceremonia à a quale hà assistitu u presidente Recep Tayyip Erdoğan. Esprimendu chì u novu aeroportu hè statu chjamatu "Istanbul", Erdogan hà dettu: "Questu hè un grande travagliu chì avemu fattu à sta cità inestimabile, hè per quessa chì l'avemu chjamatu Istanbul. Bona furtuna ", disse.

U novu aeroportu di Istanbul hè statu messu in serviziu à u 95 anniversariu di a creazione di a Republica, cù una cerimonia chì hà assistitu u presidente Recep Tayyip Erdoğan. Più di 50 capi di statu è rapprisentanti di guvernu da u mondu sanu, è ancu u Ministru di u Tesoru è di e Finanze Berat Albayrak, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan, u guvernatore di Istanbul Vasip Şahin, u sindaco metropolitanu di Istanbul Mevlüt Uysal è parechji altri anu assistitu à l'apertura. Cerimonia di u novu aeroportu d'Istanbul, un gran numaru di ospiti anziani anu assistitu.

A cerimonia di apertura hà iniziatu cù l'atterrissimu di l'aviò "CAN" chì porta u presidente Erdoğan à l'aeroportu di Istanbul. U presidente Erdoğan è a so moglia Emine Erdoğan sò stati accolti cù una cerimonia ufficiale nantu à u novu mantellu di l'aeroportu. Erdoğan hè statu accoltu da u Ministru di u Tesoru è di e Finanze Berat Albayrak, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan, u guvernatore di Istanbul Vasip Şahin, è u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul Mevlüt Uysal.

Viaghjà in a zona cù u so veiculu elettricu, u presidente Erdoğan hà ricevutu infurmazioni da i funzionari di u Gruppu Joint Venture Limak / Kolin / Cengiz / Mapa / Kalyon. Erdoğan si n'andò à u bancu THY, induve e transazzione di u bigliettu sò fatti, cù u veiculu elettricu chì hà utilizatu, è scontru cù i funzionari. sohbet hà fattu. L'ufficiali anu ancu datu à Erdogan una carta d'imbarcu per commemorate u ghjornu. Camminendu per un tempu in l'edificiu terminale cù u so entourage, Erdoğan hà posatu per una foto di famiglia cù i capi invitati.

Duranti a ceremonia, Okay Temiz è l'Orchestra Romani è l'Orchestra di u Ministeru di a Cultura è u Turismu hà datu un cuncertu. I filmi promozionali di u novu aeroportu sò stati ancu mostrati in a ceremonia per a prima volta è anu ricevutu grandi acclamazioni.

ERDOĞAN: "İSTANBUL hè a marca più preziosa di u nostru paese"
U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà indirizzatu i participanti à l'apertura di l'aeroportu di Istanbul da u podium cuncepitu cum'è una miniatura di a torre di cuntrollu di u trafficu aereu di 90 metri d'altezza di l'aeroportu cù una figura di tulipanu è un premiu d'architettura. In u so discorsu, Erdoğan spiegà chì u nome di u novu aeroportu, chì hè statu apertu, hè "Aeroportu d'Istanbul"; "Istanbul ùn hè micca solu a nostra cità più grande, ma ancu a marca più preziosa di u nostru paese. Questu hè un travagliu cusì grande chì avemu fattu à sta cità inestimabile, hè per quessa chì l'avemu chjamata "Istanbul". Bona furtuna ", disse.

L'AEROPORTU DI ATATÜRK SUPPORTA A PUNTE BISOGNI
U presidente Erdoğan hà dichjaratu chì l'aeroportu di Atatürk serà chjusu à i voli cummirciali una volta chì l'aeroportu d'Istanbul hà iniziatu à operare à piena capacità è hà cuntinuatu e so parolle cum'è seguente: L'aeroportu di Atatürk cuntinuerà à serve sottu u stessu nome per e fiere di l'aviazione è altre attività. I zoni di l'aeroportu di Atatürk, oltre à queste attività, seranu aperti à l'usu di a ghjente di Istanbul cum'è un giardinu naziunale, cum'è avemu prumessu. Speremu, turnemu l'attuali spazii chjusi in a più grande fiera di u nostru paese è Istanbul. Dunque, stu locu serà chjamatu Aeroportu di Atatürk è questu locu serà chjamatu Aeroportu di Istanbul. Bona furtuna cù u nome di u nostru aeroportu ".

L'AEROPORTU DI ISTANBUL CONTINUÀ A CRESCE TRANTU 10 ANNI
Erdoğan hà enfatizatu chì a prima tappa di u prughjettu, chì hè custituita da 4 tappe in totale, hà una capacità di 90 milioni di passageri annu, aghjustendu chì sta capacità aumenterà à 150-200 milioni di passageri quandu tutte e tappe sò finite. Nutendu chì l'aeroportu hà da cuntinuà à cresce, hà dettu: "U nostru aeroportu, chì hè statu custruitu nantu à una superficie di circa 76,5 milioni di metri quadrati è apertu cù 3 piste à a prima tappa, furnisce u trasportu trà i terminal cù un totale di 6 piste, taxiways, una zona interna di 2 milioni di metri quadrati, una taglia di grembiule di 6,5 milioni di metri quadrati. Cù u so sistema ferroviariu, i terminali di l'aviazione generale è di a carica, i parcheghji interni è esterni abbastanza grande per scuntrà a capacità, unità di supportu. , facilità suciali è tutte e altre unità, hè veramente un pezzu di travagliu gigante. In a seconda tappa di u prugettu, ci sarà una pista parallela est-ovest è e taxiways, in a terza tappa, u sicondu edifiziu terminale, piattaforma supplementaria, pista parallela è taxiway, è in l'ultima tappa, un edifiziu terminal supplementu, parallelu. pista, taxiways è un pianu supplementu.

Dichjarà chì tutte e tappe sò previste per esse finite da u 2028, Erdoğan hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Per quessa, questu aeroportu cuntinuerà à cresce per i prossimi 10 anni. 120 mila persone travaglianu per i servizii di u nostru aeroportu, chì hè un prughjettu ecologicu, amichevule à a natura è senza barriere chì pruduce a so propria energia. Ogni unità in u nostru aeroportu hè stata cuncepita è custruita cù tecnulugia di punta sopra i standard internaziunali. Opportunità di trasportu alternativu seranu furnite à u centru di a cità per strada, sistema ferroviariu è mare.

"İSTANBUL hè statu u centru di transitu più impurtante"
"Geograficamenti, u nostru paese, in particulare Istanbul, hè sempre statu in una pusizione strategica in tutta a storia", hà dettu u presidente Erdogan, aghjustendu: "Cù l'apertura di u nostru aeroportu di Istanbul, Turchia hè diventata u centru di transitu più impurtante trà u nordu, u sudu, u livante. e assi à punente. U nostru aeroportu cunnetta 60 paesi è ecunumie di 20 trilioni di dollari in questa larga zona chì indirizza. Cum'è un paese, purtemu u nostru rolu chjave in l'integrazione di l'ecunumia glubale ancu più luntanu cù questu aeroportu. Questa hè una linea impurtante, cusì vedemu l'Aeroportu di Istanbul cum'è un grande serviziu chì furnisce micca solu à u nostru paese, ma ancu à a nostra regione è u mondu. Spergu chì u nostru Aeroportu d'Istanbul riuniscerà a ghjente è scuntrà, aumenterà l'amore è rende felici i cori, è hè statu un bonu serviziu à u nostru paese, a nostra regione è u mondu.

YILDIRIM: "STU TRAVAIL MOSTRA A FORZA DI A NOSA CIVILIZZAZIONE"
In u so discorsu, u presidente di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, Binali Yıldırım, hà dettu: "Possite stu travagliu chì si adatta à a gloria di a Republica in u so 95u annu di creazione sia benefica è auspiciosa per u nostru paese, nazione è regione. Quandu hà finitu, serà u più grande aeroportu di u mondu. Stu travagliu mostra u putere di a nostra civilizazione, diventa u sole di u nostru avvene. Ùn hè micca u scopu di a Republica di Turchia, l'indivisibilità di a nostra patria, l'unità di a nostra nazione, l'unità di u nostru statu, è u volu di a nostra bandiera in u celu ? Questu aeroportu hè davanti à noi in tutta a so gloria cum'è un travagliu chì rende stu scopu una realità ". Yıldırım hà nutatu chì i precedenti ministri di Trasporti, Ambiente è Urbanizazione, Foreste è Affari di l'Acqua è a Municipalità Metropolitana di Istanbul anu cuntribuitu significativu à u prucessu di custruzzione di l'aeroportu.

TURHAN: "AVERRANU PIÙ DI 300 PUNTI DI VOLU"
U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan hà dettu: "Oghje, avemu l'eccitazione di l'apertura di u nostru aeroportu, chì corona a nostra Republica. Vogliu ringrazià u nostru presidente Recep Tayyip Erdogan, l'architettu è u pioniere di u prugettu, chì hà participatu à ogni tappa. Vogliu ancu sprime a mo gratitudine à u nostru Onorevole Presidente di l'Assemblea, u sgiò Binali, è à i nostri ministri precedenti. L'area induve si trova stu aeroportu era piena di pozzi inattivi. Trasfurmà stu locu in un bellu spaziu era un avvenimentu in sè stessu. Grazie à u nostru presidente Recep Tayyip Erdogan, chì ùn hè micca cuntentu cù questu è face l'inimaginable, stu campu di vittoria hè statu creatu. Quandu hè cumpletu à 90 milioni di passageri annu, serve 200 milioni di passageri. Serà unu di i più grandi centri di l'aviazione cù più di 300 punti di volu ".

CENGIZ: "CUMPLEMENTARE L'AEROPORTU IN 42 MESI hè UN RECORD MONDIALE"
Mehmet Cengiz, presidente di u Cunsigliu di l'IGA, hà dettu chì u presidente Erdogan hà dettu in 2014 durante a custruzzione di u prugettu: "Questu ùn hè micca solu un aeroportu, hè un munumentu di vittoria". Dichjarà chì anu pigliatu a vostra parolla cum'è guida, hà dettu: "Grazie à voi, andemu constantemente à novi scopi cum'è paese, corremu. Grazie à l'abbracciu di u nostru presidente, avemu superatu tutti l'ostaculi è l'avemu finitu in 42 mesi. Questu hè un record mundiale. Cù a pianificazione fatta per u nostru novu aeroportu, u prublema di l'espansione di l'aeroporti in u mondu sanu hè stata completamente eliminata da u principiu. Oghje, a nostra corsa per diventà u più grande aeroportu di u mondu principia. Questa corsa hè a corsa per diventà u più grande aeroportu di u mondu in u 2026 in quantu à u numeru di piste è di passageri, dimensioni di terminal è trafficu aereu di ogni ghjornu. U nostru scopu hè di aumentà u numeru di passageri, chì hè 70 milioni questu annu, à 2026 milioni in 150 ".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*