I prezzi di a terra facenu una prima nantu à a linea Istanbul-Kocaeli

I prezzi di i terreni sò à un premiu nantu à a linea Istanbul-Kocaeli: Nuvelli prughjetti di infrastrutture è di trasportu sò ristrutturate u settore immubiliare, è i prezzi di a terra sò à una prima in a linea Istanbul-Kocaeli.

I novi prughjetti di infrastrutture è di trasportu rimodificanu u settore immubiliare, è i prezzi di i terreni nantu à a linea Istanbul-Kocaeli sò in una prima. Cù u sviluppu di novi spazii logistichi in u risultatu di grandi prughjetti infrastrutturali, l'offerta logistica tutale in a Regione di Marmara, chì include i submercati di Istanbul è Kocaeli, hè prevista per ghjunghje à 2017 milioni di metri quadrati à a fine di u 8,5.

Prughjetti cum'è u 3u Ponte è l'Autostrada di Marmara di u Nordu, u Tunnel Eurasia, l'Autostrada Istanbul-Izmir, u 3u Aeroportu, a Città Portuale è a Zona Portuale Organizzata in Kocaeli, chì sò in custruzzione è cumincianu à Istanbul è i so circondi. creà novi opportunità di sviluppu è d'investimentu. I tendenzi immubiliarii in Istanbul si svilupperanu in u quadru di i bisogni creati da questi prughjetti.

L'offerta logistica hè prevista per ghjunghje à 5 milioni di metri quadrati in 11,1 anni

Sicondu i dati di JLL Turkey, chì furnisce servizii finanziarii è prufessiunali nantu à i servizii immubiliarii cummerciale è di cunsulenza in u campu di a gestione d'investimenti, l'offerta logistica tutale in a Regione di Marmara, chì include i submercati Istanbul è Kocaeli, hà righjuntu 2014 milioni di metri quadrati. da a fine di u 7,8, mentri l'azzione in custruzzione hè 563 mila metri quatratu, si vede chì hà aumentatu da metri quatratu à 653 mila metri quatratu. L'offerta logistica hè prevista per ghjunghje à circa 2017 milioni di metri quadrati à a fine di u 8,5. Inoltre, hè osservatu chì circa 2,6 milioni di metri quadrati di stock hè in u stadiu di pianificazione in i submercati Kocaeli è Istanbul. Se tutti i prughjetti in custruzzione è in a fase di pianificazione sò finiti, hè previstu chì l'approvvigionamentu logisticu tutale ghjunghje à 5 milioni di metri quadrati in i prossimi 11,1 anni.

Port City purterà 8 milioni di persone

U presidente di JLL Turchia, Avi Alkaş, hà dichjaratu chì u Prughjettu Port City, chì hà u scopu di diventà un capu globale in u trasportu di carichi è u turismu di cruciera servendu u trasportu Ro-Ro, hè previstu per esse adiacente à u 3rd Airport; "Grazie à u turismu di crociera, 8 milioni di turisti stranieri sò previsti per vene in Istanbul Port City annu. "Cù u cumpletu di i prughjetti di u 3rd Airport, 3rd Bridge è Northern Marmara Highway, l'accessibilità di a Port City aumenterà è u prugettu diventerà un centru impurtante in termini di logistica", disse.

Avi Alkaş hà dettu ancu chì l'affitti primari in u mercatu di logistica ùn sò micca stati affettati da i fluttuazioni di i tassi di scambiu per via di a crescente dumanda di fornitura di logistica di alta qualità di classa A in 2014 è hà dettu: "L'affitti primari sò stati stabili à u livellu di 2014 dollari da u 7. fine di u XNUMX. Tuttavia, u supply

A causa di a so dispunibilità limitata, i prezzi di a terra anu aumentatu in 2014. "In 2015, avemu previstu chì i prezzi di l'affittu pò avè un muvimentu discendente, ancu s'ellu hè chjucu, per via di i fluttuazioni di u scambiu in u livellu di u scambiu", disse.

A Regione Portuale Organizzata sustenerà a crescita di l'offerta logistica

Dilovası è e regioni di u Golfu ospitanu u più attivu di i 35 porti esistenti in a Regione di u Golfu di Izmit. Hè destinatu à aumentà a capacità di i porti esistenti integrendu porti separati cum'è Gölcük, Derince è Gebze. Hè previstu chì u paese logisticu di Köseköy, inseme cù l'aeroportu Cengiz Topel in i cunfini di Kocaeli, sustenerà a regione offrendu opportunità di trasportu aereu è ferroviariu, è facenu di Köseköy u più grande paese logisticu in Turchia. Questi prughjetti sò destinati à sustene a crescita di l'offerta logistica in a regione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*