U trasportu publicu hè un focu?

Hè u locu di u focu di u trasportu publicu: U disastru hè statu tornatu in u metrobus ardente in Istanbul. Questu avvenimentu hà ancu suscitatu u prublema di a sicurità in i veiculi di trasportu publicu.

Riturnendu da l'orlu di un grande disastru in u focu di u metrobus chì hè accadutu in Şirinevler di pocu tempu, l'ochji si sò rivolti à i sistemi di sicurezza di u focu in i veiculi di trasportu publicu. L'ufficiali di l'imprese chì producenu u "Sistema di Rilevazione è Avvertimentu di u Veiculu di u focu" per i veiculi di trasportu publicu anu dichjaratu chì certi veiculi pruduciuti prima di 2013 è in serviziu portanu un risicu.
Sicondu l'esperti, ci hè una seria carenza in l'ispezione è l'implementazione di u "Sistema di Rilevazione è Avvisu di u Veiculu Fire", chì hè diventatu un requisitu legale per i veiculi di trasportu publicu.
Alpay Lök, presidente di a Cummissione di i Veiculi Motori di a Filiale d'Istanbul di a Càmera di Ingegneri Meccanici, hà dichjaratu chì ci sò incertezze in quantu à u cuntrollu di a legislazione chì hè entrata in vigore l'annu passatu.

Prublemu in u cuntrollu
Lök hà dettu: "Ùn ci hè micca indirizzu per verificà se u sistema, chì hè statu ubligatoriu in i veiculi di trasportu publicu, funziona. Finu a data, l'incendii sò accaduti per via di l'usu di l'oliu numeru 10 in autobus publichi è autobus chì servenu servizii interurbani. In u risultatu, ci sò prublemi in u sistema di cuntrollu ", disse.
Cemal Kozacı, presidente di u Cunsigliu di l'Associazione Turca per a Proteczione di u focu è a Fundazione di l'Educazione (TUYAK), hà dettu chì i sistemi di rilevazione automatica di u focu è di estinzione duveranu esse obligatorii in i compartimenti di u mutore di tutti i veiculi cummerciale chì portanu passageri. Kozacı hà dettu: "I sistemi in questione devenu esse stallati nantu à i veiculi da u fabricatore è deve esse garantitu".
Ahmet Fırat, l'ufficiale di a cumpagnia chì produce u Sistema di Rilevazione di Incendiu di Veiculu è Avvisu, hà dettu u seguente in quantu à u focu BRT:
"Se u sistema funzionava, averia avvistatu u cunduttore. U cunduttore puderia ancu intervene cù un extinguisher è spegne u focu prima ch'ellu s'intensificheghja.
U sistema di deteczione di u focu è d'avvertimentu detecta una temperatura di 130 gradi, attiva 10 seconde fa è dà un avvisu. Sembra chì o u sistema ùn esiste micca, o ùn hà micca travagliatu. U costu di sti sistemi per un autobus hè di 2 mila lire. Se u sistema di estinzione hè aghjuntu, u costu aumenta à 5 mila lire. Se u sistema avia travagliatu, l'autobus di 1.2 milioni di lire ùn saria micca brusgiatu ".

"I veiculi IETT ùn anu micca un sistema di notificazione"

Enfatizendu chì a lege preparata per u Sistema di Rilevazione è Avvisu d'Incendiu di Veiculu hè entrata in vigore l'1 di ghjennaghju di u 2014, Fırat hà dettu: "Secunnu a lege, stu sistema deve esse usatu in i veiculi di trasportu publicu cù un mutore posteriore. Siccomu l'infrastruttura tecnica di a legislazione pertinente ùn puderia micca esse furmatu, u Ministeru di i Trasporti ùn hà micca cunsideratu a mancanza di u sistema d'alarma di u focu cum'è un difettu seriu in a tabella di difetti d'ispezione 2014. U prucessu in l'offerta di notificazione di rilevazione di u focu apertu da IETT cuntinua. Ci sò affirmazioni chì stu sistema ùn esiste micca in i veiculi di trasportu publicu pruduciutu prima di u 2013. Mentre chì ci deve esse sensori 3 in u compartment di u mutore di i veiculi, avemu ricevutu infurmazione chì e fabbriche mettenu solu 1 sensor. Quasi tutti l'autobus sò cusì ".
L'ufficiali di l'IETT, invece, anu dichjaratu chì ci hè un "Sistema di Rilevazione è Avvisu di Incendiu di Veiculu" in tutti i veiculi di trasportu publicu, cumpresu u veiculu di metrobus ardente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*