U primu cuncettu di ferrovia OSB in Turchia serà stabilitu in Sivas

U primu OIZ cù un cuncettu di ferrovia in Turchia serà stabilitu in Sivas: Hè destinatu à inizià l'assignazioni di terra quist'annu in a 2a Zona Industriale Organizzata (OSB), induve i travaglii di stallazione sò in corso in Sivas, induve e linee ferroviarie passanu per ogni parcella. è induve predominaranu e fabbriche chì pruduceranu per u settore ferroviariu.

In a so dichjarazione à u currispundente AA, u guvernatore Alim Barut hà ricurdatu chì l'area di 850 ettari in u locu di Körtuzla in u paese di Doğanca di u centru hè stata designata cum'è a 1996ª OIZ in 2 è l'OIZ hà datu personalità giuridica in 2000.

Dichjarà chì tutta l'area determinata cum'è u locu di l'OIZ hè in i limiti di l'espropriazione di a Direzzione Generale di l'Imprese di Ferru è Steel, Barut hà dettu chì a prucedura per i terri trasferiti à u tesoru per esse datu à a 2ª entità giuridica OIZ cuntinueghja.

Dichjarà chì e so dumande in quantu à u trasferimentu di a terra sò state trasmesse à a Direzzione Generale di l'Immubiliare Naziunale, Barut hà datu l'infurmazioni seguenti:

"2. A nostra lettera hè stata trasmessa à u Ministeru di Scienza, Industria è Tecnulugia per inizià attività in l'OIZ è include in u prugramma d'investimentu. Una volta chì sta dumanda hè cumpleta, i sforzi per esproprià i lochi privati ​​​​cuminciaranu. Allora, a custruzzione di l'infrastruttura, e strade, l'electricità è a rete d'acqua pò principià. Mentri sti dumandesi s'aspittava à esse cumpletu, un budgetu hè statu creatu da i stakeholders cù i risorsi di u cunsigliu di direzzione, è cù stu bilanciu, carte attuali di a regione è sondaggi di terra per zoning sò stati realizati. I piani di sviluppu sò sempre fatti. "I nostri piani di sviluppu, preparati per chì a ferrovia passa davanti à tutti i pacchi, seranu sottumessi à u nostru ministeru per appruvazioni in pocu tempu".

Dichjarà chì l'allocazione di a terra pò principià quist'annu se i piani di sviluppu sò appruvati, i beni immubiliarii di u tesoru sò trasferiti à l'entità legale è u prugramma d'investimentu di u ministeru hè inclusu, Barut hà dettu: "Ci sò cumpagnie à u livellu naziunale chì dumandanu l'assignazione di terra. in particulare per a pruduzzione di carri di merci. "Finu à avà, 22 cumpagnie anu dumandatu l'attribuzione di terra di 1 milione 500 mila metri quadrati", disse.

U guvernatore Barut hà indicatu chì a nova OIZ cuntribuisce à u sviluppu di a cità è hà dichjaratu chì u Primu Ministru Ahmet Davutoğlu è u Ministru di a Difesa Naziunale İsmet Yılmaz li sustene ancu in questu sensu.

  • "Ogni pacchettu serà accessibile in ferrovia"

Dichjarà chì a nova regione, chì hè legalmente una zona industriale urganizata, pò esse in realtà chjamata "Zona Industriale Organizzata Ferroviaria", Barut hà dettu: "Avemu pigliatu in contu di e dumande chì nasceranu in l'anni à vene, in particulare in quantu à l'operazione ferroviaria è l'infrastruttura ferroviaria. . Pensemu chì l'imprese ligati à a produzzione di vagoni in generale preferanu stu locu. "A maiuranza di quelli chì dumandanu a terra sò ligati à u settore ferroviariu, ma altre cumpagnie ponu ancu dumandà", disse.

Enfatizendu chì anu fattu u pianu di sviluppu secondu e linee ferroviarie, Barut hà cuntinuatu cusì:

"unu. Ci sò parcelle di 1-4 mila metri quatratu in a Zona Industriale Organizzata, ma ùn ci sarà micca parcelle sottu 5 mila metri quatratu. Sarà forse a prima industria urganizata cù i treni chì passanu per ellu è ogni pacchettu adattatu per u trasportu ferroviariu. Un pianu di zonificazione hè in preparazione per ogni parcella da esse attraversata da una ferrovia. "Ogni pacchettu puderà prufittà di a ferrovia".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*