A 1a Cunferenza Internaziunale di Ferrovie è Porti di Petroliu si terrà in Teheran

  1. A Conferenza Internaziunale di Petroliu, Ferroviari è Porti si terrà in Teheran: A 1ª Conferenza Internaziunale di Petroliu, Ferrovie è Porti, chì hè u puntu di scontru più impurtante di i settori petroliferi, ferroviari è portu in u Mediu Oriente, si terrà in Teheran trà 15. -16 di maghju.
    A 1a Cunferenza Internaziunale di Petroliu, Ferroviari è Porti, ospitata da UIC è ITE-EUF è Ferroviari Iraniani RAI, si terrà in Teheran trà u 15-16 di maghju.
    A cunferenza serà urganizata da UIC è ITE-EUF è ospitata da Iranian Railways RAI. (Parigi, 28 di ghjennaghju di u 2016) UIC rapprisenta u settore ferroviariu cù 5 membri in 95 paesi di 240 cuntinenti, UIC coopera cù ITE TURKEY-EUF, una filiale di ITE Group, chì urganizeghja 19 fieri è cunferenze di trasportu è logistica è 22 petroliferi è naturali. Fiere di gas è cunferenze in 21 paesi inseme, urganizeghja a 15st International Petroleum, Railways and Ports Conference, ospitata da a Republica Islamica d'Iran Railways (RAI) trà 16-2016 May 1.
    A prima cunferenza internaziunale UIC / ITE GROUP, urganizata cù a missione di furnisce a cooperazione trà e ferrovie, l'industria petrolifera è di gas naturale è porti impurtanti in u Mediu Oriente, l'Asia Centrale è e regioni vicine, hè stata tenuta in u stessu campu di fiera cum'è RAILEXPO 2016 Fair è hè stata. urganizata da u Ministeru di l'Autostrade è u Sviluppu Urbanu di a Republica Islamica di l'Iran, Ports è Sarà realizatu sottu a guida di l'Organizazione Marittima è u Ministeru di Petroleum.
  2. UIC / ITE International Oil, Railways and Ports Conference hè destinata à i decisori chì travaglianu in i campi di trasportu è logistica in e regioni di u Mediu Oriente è di l'Asia Centrale, in particulare in cunnessione cù u mercatu di trasportu di petroliu è gasu, è di ferrovie è intermodale. l'operatori, i terminali di petroliu è di gasu, l'operatori portuali accoglieranu rapprisentanti di e cumpagnie di pruduzzione ferroviaria è tutte l'autorità chì anu l'autorità per sustene o regularmente sti mercati.
    I parlanti di a cunferenza includenu ministri è funzionari publichi da l'Iran, è ancu anziani rapprisentanti di l'urganisazioni internaziunali cumpresi UIC chì rapprisentanu a cumunità ferroviaria internaziunale, i direttori di sviluppu di u mercatu, i direttori di trasportu è logistica di e cumpagnie petrolifere, di gas naturale è di l'energia da u Mediu Oriente, Centrale. L'Asia è l'Europa, i gestori di a flotta di vagoni cisterna, i rapprisentanti di l'imprese di u fabricatore di cisterna di petroliu, i rapprisentanti di l'autorità portuali è l'operatori di terminali, i gestori di sicurezza è i rapprisentanti di e cumpagnie petrolifere.
    I temi principali di a cunferenza di dui ghjorni sò listati cusì:
    * Trasportu multimodale per i prudutti di Petroliu è Gas Naturale
    * Quali mercati offrenu potenziale per u trasportu ferroviariu?
  • Chì sò e prospettive per u sviluppu di u trasportu di petroliu per ferrovia ?
    * U sviluppu di i corridori di trasportu ferroviariu internaziunale è intercontinentale offre una opportunità per u trasportu di petroliu è di gas naturale?
    *Perspettive nantu à sti corridori è u so finanziamentu •
    Partenariati riesciuti chì culliganu i principali cumpagnie petrolifere / cumpagnie di trasportu / porti / operatori ferroviari •
    * Quadru legale per u trasportu internaziunale di petroliu è u trasportu di merchenzie periculose per ferrovia - standard di interoperabilità è di sicurità
  • Ottimisazione, tecnulugia è ricerca di veiculi ferroviari per u trasportu di petroliu è di gasu naturale
  • Impattu di a digitalizazione, i treni intelligenti - ottimisazione di a catena di trasportu, u serviziu di u cliente, a gestione di a flotta è a sicurità

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*