Cumpratu 100 autobus più articulati à ESHOT

Cumpratu 100 autobus più articulati à ESHOT: A Direzzione Generale ESHOT, chì hà cuminciatu à furnisce servizii di trasportu à tutti i distretti 30 dopu a mudificazione di a Legge Metropolitana di Izmir, cuntinueghja à rinfurzà è rinnuvà a so flotta di autobus per risponde à e richieste crescente. In questu cuntestu, ESHOT hà realizatu una licitazione per l'acquistu di 100 autobus articulati novi.
A municipalità metropolitana di Izmir, chì hà firmatu parechji prughjetti chì daranu un soffiu d'aria fresca à u trasportu urbanu, cuntinueghja i so sforzi per rinfurzà è rinfurzà a so flotta di trasportu publicu. A Direzzione Generale di l'ESHOT hè stata di pocu tempu in una licitazione per l'acquistu di 100 autobus articulati. 8 cumpagnie anu presentatu offerte in l'offerta, in quale cumpagnie 7 anu acquistatu schedari è cumpagnie 3 anu participatu. L'altre 4 cumpagnie anu prisentatu una "lettera di ringraziu" à a cumissioni di l'offerta.
L'offerta per 100 autobus articulati eranu i seguenti:
OTOKAR Industria di l'automobile è di a difesa. A.Ş.: 17 milioni 885 mila euro
KARSAN Automotive Industry and Trade Inc. 18 milioni 694 mila 300 Euros,
SOLARIS BUS&COACH SA: 25 milioni 490 mila Euro
Dopu à i studii di cumissioni è u prucessu di valutazione da esse realizatu da a Direzzione Generale ESHOT, a decisione finale nantu à l'offerta serà annunziata in i ghjorni à vene. U travagliu nantu à a compra di autobus elettrici cuntinueghja.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*