Una prima in Uludag

Un primu in Uludağ: 4 membri di u Uludağ Mountaineering Club (ULUDAK) anu scalatu Uludağ utilizendu a linea di cresta per a prima volta.

Duranti l'ascensione di 2 ghjorni, l'escaladori si sò stati in a caverna di neve senza apre una tenda è hà avutu u colazione da tè in a caverna. 4 membri di l'Uludağ Mountaineering Club (ULUDAK) anu scalatu da una estremità à l'altru utilizendu a linea di cresta di Uludağ per a prima volta durante u periodu invernu. I membri di u gruppu di l'alpinismo si sò stati in a caverna di neve senza aduprà una tenda è passanu a notte in un ambiente cálido. L'alpinisti, chì stavanu quì duie notti, preparanu tè è pranzianu in a caverna. L'alpinisti, chì anu cumpletu a regione chì ùn pò esse attraversata in l'invernu in 45 ore, e cundizioni climatichi permettendu, anu ottenutu e prime imagine invernale di a linea di cresta di u piccu Kızyatağı di Uludağ.

U presidente di ULUDAK, İsmet Şentürk, hà dichjaratu ch'elli vulianu assai di realizà questu avvenimentu, chì hè inclusu in u prugramma annuale ULUDAK, è chì eranu fieri di ottenellu, è hà dettu: "Finu à avà, u passaghju invernale di sta regione, chì chjamemu. fishbone, ùn hè micca fattu. Quandu u clima hè andatu megliu cà l'aspittava, avemu avutu l'uppurtunità di realizà a nostra attività Ancu se e cundizioni d'invernu sò assai duru, Uludağ ci offre parechje opportunità in quantu à l'alpinismo. Avemu passatu 2 ghjorni in a caverna di neve chì avemu custruitu. "Avemu preparatu u tè è avemu u colazione cù i nostri ingredienti in a caverna", disse.