L'attivisti chì anu chjusu l'Eskişehir Level Crossing sò in prucessu cù 8 anni di prigiò

L'attivisti chì anu chjusu u passaghju à livellu di Eskişehir sò in prucessu cù 8 anni di prigiò: anu tenutu un sit-in per 4 ore à u passaghju à livellu per prutestà l'assassiniu di Ahmet Atakan, chì hà persu a vita in Eskişehir, Hatay, è hà bluccatu u passaghju di u passaghju à livellu. U Trenu d'Alta Velocità (YHT) è i veiculi.Una demanda hè stata presentata contr'à 110 persone, esigendu sin'à 8 anni di prigiò.

A folla si riunì davanti à Espar Shopping Center in University Street in Eskibağlar Mahallesi u 10 di settembre di u 2013, cantendu slogans per Ahmet Atakan, chì hà persu a vita in Hatay. Crowded University Street è Cengiz Topel Street anu tenutu un sit-in à u passaghju à livellu di u trenu. L'attivisti anu bluccatu u passaghju di YHT è veiculi per circa 4 ore.

COMUNICATU DI PRESS PRESIDENTIAL

Una demanda hè stata presentata contr'à 110 persone chì anu participatu à a prutesta in u 3u Tribunale Penale di Prima Istanza di Eskişehir per l'accusazioni di "uppusizione à a riunione è a manifestazione di a manifestazione numerata 2911" è di "bloccamentu di i veiculi di trasportu sottu l'articulu 223/2 di a TCK". L'accusati, chì sò stati pruvati in attesa di u prucessu cù una dumanda di prigiò da 3 à 8 anni ognunu, dissenu davanti à u Palazzu di Ghjustizia prima di a prima audizione oghje: "Ghjudice quelli chì ci anu tombu, micca noi". Ahmet Atakan hà apertu un banner cù u testu "Immortale" è hà fattu un comunicatu di stampa. Leghjendu u comunicatu di stampa, Emre Soyaslan hà dumandatu a so assoluzione è hà dettu:

"Prendemu una assoluzione immediata à a prima audizione di stu casu, induve 110 persone sò state processate. Mentre chì l'assassini di e persone uccise davanti à e camere ùn ponu esse truvati, dumandemu a fine di a caccia per l'attivisti da i registri di a camera. Tutte e bugie chì l'AKP hà dettu per suppressione à Gezi si sò rivelate viote. I crimini fabbricati chì sò diretti à noi oghje saranu ancu vioti di a nostra vuluntà. Gezi ùn pò esse ghjudicatu ".

L'AUDITA CONTINUARÀ DUE GIORNI

A causa di l'altu numeru di accusati, 2 accusati anu assistitu à l'audizione, chì durà 43 ghjorni, in a Sala di Cunferenza di u Palazzu di Ghjustizia. L'accusati, cumpresu u vice-sindacu di Eskişehir Odunpazarı, Erdal Caferoğlu, anu dettu ch'elli anu dimustratu a so reazione demucratica. Alcuni di l'accusati anu dettu: "Avemu andatu quì per sprime a nostra reazione demucratica. Di sicuru, ùn vulemu offend à nimu. Ùn avemu micca solu lasciatu passà u trenu di merci. Ùn sapemu mancu chì ci era un trenu di passageri daretu. Si dice chì ùn avemu micca cedutu à l'ambulanza. Avemu aiutatu l'ambulanza à passà per un'altra strada perchè ùn pudia micca passà per e barriere di cimentu. "Semu accusati di dirottamentu di treni, ma ùn sapemu micca cumu guidà i treni", disse.

Vulia a so assoluzione

Pınar Çelik Arpacı, unu di l'avucati di l'accusatu, hà dumandatu l'assoluzione di tutti l'accusati. In a so difesa, l'avucati anu dettu: "Questa prutesta hè una continuazione di u prucessu Gezi. Si dice chì i passageri anu patitu perchè u trenu fermava nantu à a strada. Tuttavia, tutti i passageri sò stati trasportati da autobus. Dunque, ùn ci hè nisuna lagnanza. Quandu u presidente è u primu ministru venenu, parechje strade sò chjuse à u trafficu. Ddu passaghju à livellu, chì era presuntamente chjusu, hè statu chjusu per quasi un annu per via di rinnuvamenti. Qualchissia hà trattatu sta situazione? Nisun ufficiale di l'ordine hè ghjuntu à a scena u ghjornu di l'incidentu, è ùn anu micca datu alcun avvisu. Esigemu l'assoluzione di tutti l'accusati ", disse.

U ghjudice di Eskişehir 3a Corte Penale di Prima Istanza hà rinviatu l'udienza finu à dumani dopu chì e dichjarazioni di l'accusati 43 sò state cumplete. E dichjarazioni di i restanti 67 imputati seranu pigliate à l'udienza dumane.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*