TCDD hà fattu una dichjarazione annantu à l'accidentu di trenu chì hè accadutu in Izmir

TCDD hà fattu una dichjarazione in quantu à l'accidentu di u trenu chì hè accadutu in İzmir: Un vagone di u trenu regiunale di passageri trà Denizli è Basmane hè partitu da a strada in u puntu di uscita di Pancar Station Cumaovası.

A Direzzione Generale di l'Amministrazione Ferroviaria di u Statu (TCDD) hà dichjaratu chì un vagone di u trenu di passageri regiunale trà Denizli è Basmane hè partitu da a strada à u puntu di uscita di Pancar Station Cumaovası, è chì nimu di i passageri è di u persunale di u trenu ùn hè statu feritu per via di u accidente.

Sicondu a dichjarazione scritta fatta da TCDD, un vagone di u trenu regiunale di passageri 32260, chì era furnitu cù u Trenu Diesel (DMU) trà Denizli è Basmane, hè partitu da a strada à u puntu di uscita Pancar Station Cumaovası.

Nisunu di i passageri è u persunale di u trenu hè statu feritu per via di l'accidentu.

U viaghju di i passageri trà Cumaovası è Torbalı hè furnitu da veiculi stradali.

A causa di l'incidentu, a ferrovia trà Pancar-Cumaovası hè stata chjusa à l'operazioni di treni di partenza è d'arrivu. Per d 'altra banda, i travaglii per l'apertura di a ferrovia chjusa à u funziunamentu di u trenu mettendu di novu u vagone nantu à a strada cuntinueghjanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*