U sistema ferroviariu di Antalya cunnetta cù l'aeroportu

U sistema ferroviariu di Antalya cunnetta à l'aeroportu: marti L'invitatu di sta settimana di u Gruppu di Industrialisti è Imprenditori era u sindaco di a municipalità metropolitana di Antalya, Menderes Türel.

Parlendu à a riunione tenuta in Antalya Tennis Specialization and Sports Club (ATİK) sottu a presidenza di u presidente di u Gruppu di u Marti Muharrem Koç, Türel hà informatu i membri di u Gruppu di u Marti nantu à i prughjetti chì hà implementatu è implementarà dapoi u so postu. Prima di a riunione, l'annu di serviziu di u presidente Türel hè statu celebratu cù un tagliu di torta.

Dichjarà chì i prughjetti pendenti è incompiuti da u periodu precedente permettenu chì i travaglii ponu esse realizati più rapidamente in u novu periodu, Türel hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di l'Expo è u G20 chì si tenenu in Antalya. "Tutti da Obama à Putin è Merkel seranu quì u 15-16 di nuvembre", disse Türel, aghjustendu: "U luni scorsu, ci era una riunione in Ankara sottu a presidenza di Ali Babacan, à quale aghju ancu assistitu. Avemu riunitu per riviseghjà i preparazione. In quantu à l'Expo, aghjustemu un novu sistema ferroviariu di 16 km à Antalya cù a cunnessione aeroportuale. Avà, i turisti domestici o stranieri puderanu ghjunghje à u centru di a cità per u sistema di ferrovia quandu scendenu da l'aviò, cum'è in e cità cuntempuranee. Inoltre, avemu avà principiatu u travagliu di u sistema ferroviariu di a 3a tappa. A terza tappa serà di circa 16 km. "Inizieremu accantu à l'antica municipalità di Varlık è faremu l'ultima tappa quì à l'Hospital di Pratica", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*