Dichjarazione di Marmaray da u Ministeru

Dichjarazione di Marmaray da u Ministeru: U Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, in quantu à l'allegazioni di "Cash Fight in Marmaray", "Hè una grande inghjustizia à a Turchia è stu prughjettu giganti di parlà di una situazione cum'è un "soldi". lotta "cù l'impresa chì esegue u travagliu di custruzzione".

In una dichjarazione scritta fatta da u Ministeru di u Trasportu, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hè statu dichjaratu chì una dichjarazione hè stata cunsiderata necessaria nantu à a nutizia publicata in un ghjurnale cù u titulu "lotta di soldi in Marmaray".

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì u ministeru hà accettatu è apprezzatu i sforzi è e misure pigliati da l'impresa in relazione à a custruzzione di Marmaray per finisce i travaglii u 29 ottobre 2013, cum'è stipulatu in u cuntrattu, in particulare per cumpensà i ritardi causati da i scavi archeologichi.

Tuttavia, in a dichjarazione, chì hà nutatu chì ci hè un metudu di pagamentu cum'è definitu in u cuntrattu per ogni travagliu fattu, hè stata sottolineata chì l'impresa di l'imprenditore deve trasmette l'infurmazioni, i documenti è a documentazione necessarii è sufficienti à l'amministrazione per cunvertisce. u costu presu in pagamentu.

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì stu metudu ùn hè micca solu specificu à Turchia, ma ancu chì e valutazioni di i costi sò stati fatti in parechji prughjetti internaziunali in u quadru di sti principii, è e seguenti dichjarazioni sò state incluse.

"Ùn hè micca pussibule per u nostru Ministeru di fà pagamenti chì ùn sò micca basati nantu à informazioni, documenti è documenti. Per accelerà stu prucessu, l'Amministrazione, u Cunsigliu è l'imprenditore negocianu mutualmente per determinà u costu incurru nantu à una basa precisa è tecnica è si sforza di determinà i metudi più pratichi in riunioni di participazione cumuna. Hè una grande inghjustizia sia à Turchia sia à stu prughjettu giganti di parlà di una situazione cum'è l'entrata in una "Money Fight" cù a cumpagnia chì hà realizatu u travagliu di custruzzione. In l'eventu chì un accordu ùn pò micca esse ghjuntu da e parti pertinenti in quantu à u prublema, hè previstu chì u prublema pò esse risolta per via di negoziazioni mutuali, ancu s'è i rimedii legali, cumpresu l'arbitramentu, sò aperti cum'è stipulatu in u cuntrattu.

In a dichjarazione, chì hà dichjaratu chì sti prucedure sò prucedure di rutina scontru in tutti l'imprese, hè statu nutatu chì hè significativu per pruvà à riflette questu à u publicu cum'è s'ellu ci hè una situazione speciale quì, è per pruvà à prisentà Turchia cum'è s'ellu hè. face pratiche sleali nantu à una questione internaziunale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*