40 persone di più per tistimunià à l'azzione di passaghju di livellu

40 persone più tistimuniaranu à l'azzione di passaghju à livellu: In Eskişehir, Hatay, Ahmet Atakan di 22 anni si trova à u passaghju à livellu per 4 ore per prutestà a morte di u Trenu d'Alta Velocità (YHT) è di i veiculi, è hè in prucessu cù una pena di prigiò finu à l'anni 8. E dichjarazioni di 110 di i 70 accusati sò stati pigliati.

In Eskişehir, Hatay, e dichjarazioni di 22 di i 4 imputati chì sò stati pruvati cù una pena di prigiò finu à 8 anni per avè impeditu u passaghju di u Trenu d'Alta Velocità (YHT) è di i veiculi assinduti per 110 ore à u passaghju à livellu per prutestà a morte di Ahmet Atakan di 70 anni durante e manifestazioni sò state pigliate. L'udienza hè stata rinviata per piglià dichjarazioni di i 40 accusati chì ùn si sò micca presentati.

A folla si riunì davanti à Espar Shopping Center in University Street in Eskibağlar Mahallesi u 10 di settembre di u 2013, cantendu slogans per Ahmet Atakan, chì hà persu a vita in l'azzione in Hatay. A folla hà tenutu un sit-in à u passaghju à livellu à l'intersezzione di a Strada di l'Università è a Strada Cengiz Topel. L'attivisti anu bluccatu u passaghju di YHT è veiculi per circa 4 ore.

Una demanda hè stata presentata contr'à 110 persone chì anu participatu à a prutesta in u 3u Tribunale Penale di Prima Istanza di Eskişehir per "uppusizione à a riunione è a manifestazione di a manifestazione numerata 2911" è "TCK Articulu 223/2 obstruczione di i veiculi di trasportu". 3 di l'accusati, chì sò stati ghjudicati in attesa di una pena di prigiò da 8 à 43 anni ognunu, hà datu a so dichjarazione à l'audizione tenuta eri. A causa di l'altu numeru di accusati, u prucessu, chì durò 2 ghjorni, hà cuntinuatu oghje in a Sala di Cunferenza di u Palazzu di Ghjustizia. 27 accusati anu testimoniatu à l'udienza d'oghje. L'accusati, chì sò stati pruvati in attesa di u prucessu, ùn anu micca accettatu l'accusazioni chì li sò stati lanciati à l'udienza. L'accusati, chì anu dichjaratu ch'elli anu dimustratu a so reazione demucratica, anu dumandatu a so assoluzione.

U ghjudice di Eskişehir 3rd Criminal Court of First Instance hà postponutu l'audizione à 2 September 70 per piglià dichjarazioni da 40 accusati dopu à u prucessu, chì durò 40 ghjorni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*