U prughjettu di a linea Eskişehir-Antalya YHT publicatu in a Gazzetta Ufficiale

U prughjettu di a linea Eskişehir-Antalya YHT hè statu publicatu in a Gazzetta Ufficiale: Hè statu informatu chì u prughjettu di a linea di u Trenu d'Alta Velocità (YHT), chì unisce Eskişehir à Antalya via Kütahya, hè statu publicatu in a Gazzetta Ufficiale.
I deputati di u Partitu AK Kütahya Soner Aksoy, Hasan Fehmi Kinay è Vural Kavuncu anu publicatu un comunicatu di stampa cumuni è ringraziatu quelli chì sustenevanu u prugettu.
In u comunicatu di stampa, "Una altra tappa hè stata passata per u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità, chì hà avutu un postu impurtante in l'opinione publica di Kütahya in l'ultimi anni. In u numeru duplicatu di a Gazzetta Ufficiale datata u 14 di ghjennaghju di u 2015, infurmazione hè stata publicata nantu à a linea di Trenu Eskişehir-Antalya High Speed ​​​​​​inclusa in u prugramma d'investimentu. Questa strada cunnetta Eskişehir à Antalya via Kütahya, chì permette à Kütahya di esse inclusa in a Rete Naziunale di Treni Alta Velocità. Cù u cumpletu di i studii tecnichi attualmente in corso, a licitazione di a custruzzione serà tenuta. AK Party, u pioniere di i primi, cuntinueghja à fà cose chì nimu hà sunniatu una volta intruducendu u nostru paese à u Trenu High Speed ​​​​.
"Avemu tissutu u nostru paese cù rete di ferru" ùn hè micca solu in parolle, ma in azzione. Oghje, se parlemu di a Strada di Seta di Ferru Baku-Tbilisi-Kars chì unisce a Cina à l'Europa, a linea di Trenu d'Alta Velocità Istanbul-Mecca Hejaz, è a capacità di andà da Edirne à Kars in ferrovia in 8. ore, questu hè u nostru presidente fundatore, u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan è questu u nostru presidente è u primu ministru, Prof., chì cuntinueghja a missione oghje. Dr. Hè un travagliu di Ahmet Davutoğlu è AK Kadro. Inseme cù i guverni di u Partitu AK, grandi investimenti sò stati fatti in Kütahya è sò stati aghjunti travaglii impurtanti. L'aeroportu di Kütahya Zafer, chì una volta chjamavanu un sognu, hè statu finitu è ​​apertu à i voli in un cortu periodu di dui anni. Parechje di e cunnessione di Kütahya cù e pruvince circundante sò state cunvertite in strade divise è asfaltu caldu, è sò state custruite novi autostrade chì portanu à a strada Uşak via Altıntaş. Queste pruvucazioni di quelli chì cercanu di ritrarà Kütahya cum'è a cità di i poveri è distinti ùn anu mai trovu una risposta in l'ochji di i nostri concittadini chì sò amanti di u Partitu AK è ùn anu micca persu a so fiducia in noi.
Cù a nutizia di questu investimentu in quantu à u Trenu d'Alta Velocità, nimu ùn avia più nunda à dì, è certi pulitici chì vulianu guadagnà un prufittu puliticu dicendu chì u Trenu d'Alta Velocità ùn passava micca per Kütahya eranu una volta di più. imbarazzatu davanti à u publicu.Cù l'arrivu di u Trenu High Speed ​​​​, Kütahya I nostri concittadini anu ancu duveri impurtanti à ghjucà. Per ghjunghje à l'audienza potenziale chì aspittemu cù un trasportu più veloce è più còmode à Kütahya, l'enfasi deve esse posta nantu à l'investimenti turistici è e nostre attività culturali è artistiche deve esse aumentate. Facemu a nostra parte in quantu à l'infrastruttura per l'educazione, a salute è e strutture industriali. A nostra credenza hè chì cù l'arrivu di u Trenu d'Alta Velocità, una altra chjave impurtante serà aperta in u sviluppu di a nostra cità. Vulemu sprimà a nostra gratitùdine à i nostri distinti citadini di Kütahya, chì anu fiducia in noi è ùn anu mai risparmiatu u so. sustegnu in quantu à u Trenu High Speed ​​​​, da u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan è u nostru Primu Ministru Prof. Dr. Vulemu sprime a nostra sincera gratitudine à Ahmet Davutoğlu è u Cunsigliu di i Ministri di u nostru guvernu, i nostri ex Ministri di Trasporti Binali Yıldırım è Lütfü Elvan, u nostru Ministru di u Sviluppu Cevdet Yılmaz è u nostru Sottosegretariu Cüneyd Düzyol, u nostru Direttore Generale TCDD Süleyman. Karaman è tutti quelli chì anu cuntribuitu à u prugettu, si dici: "Chì u Trenu d'Alta Velocità sia benefica per a nostra Kütahya".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*