Questu hè cumu Supereranu l'Ostaculu İZBAN

Hè cumu si supereranu l'ostaculu İZBAN: Cù l'estensione di a linea suburbana trà Aliağa è Cumaovası à Torbalı, u prublema di trasportu in u distrittu, chì era divisu in dui, hè diventatu impussibile per i citadini anziani è disabili.

Per superà stu ostaculu, a municipalità di Torbalı hà cumandatu un veiculu chì porta passageri solu nantu à u ponte.
U sindaco di Torbalı Adnan Yaşar Görmez hà dichjaratu chì İZBAN, chì hè statu stabilitu cù a cullaburazione di TCDD è di a Municipalità Metropolitana di İzmir, s'impegna à servizii impurtanti in u trasportu è hà dettu: "Oghje, sta linea porta una media di 225 mila passageri per ghjornu. A periferia di İZBAN hà da cumincià à travaglià prestu in Torbalı. Develi, Tekeli, Pancar, Torbalı è Tepeköy, chì sò stazioni di İZBAN dopu à Cumaovası, saranu prestu in serviziu. Questu significa chì a capacità di u passageru di ogni ghjornu righjunghji 550 mila. L'istituzione hà una tale previsione ", disse.

"VIVImu L'AFFARI DI GRANDE BONUS"
Nutendu chì Torbalı hè statu divisu in dui per via di gravi errori strategichi è di ingegneria, Görmez hà cuntinuatu: "Questa grande benedizzione hè diventata un fardelu. A nostra cità di Torbalı hè stata divisa in dui. U distrittu era ancu divisu in trè suciali. Inoltre, i cavalieri anu scuzzulatu l'ecunumia di u distrittu è i cummercianti di u bazar. L'anziani, i disabili, e donne incinte ùn pudianu passà da una strada à l'altra. L'elevatori sò sempre fora di ordine. Per risolve l'anziani, i zitelli, i pregnant è i disabilità parte di stu prublema, avemu principiatu un serviziu mobile chì furnisce solu u passaghju sopra u ponte. Pensu chì ùn ci hè micca altri esempi di questu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*