Supportu à u Kars Turismu cù i Carru Bianchi

Supportu per u Turismu di Kars cù i Carru Bianchi: U "Carru Biancu" di Kazım Karabekir Pasha in Kars hè statu purtatu à una destinazione turistica per aumentà u putenziale turisticu di a regione è per attirà più turisti russi in a regione.

Dopu à u Trattatu di Kars firmatu cù a Russia u 13 d'ottobre di u 1921, u "Carru biancu" di 15 metri di lunghezza, chì hè statu presentatu à u 13e Cumandante di u Corps Kazım Karabekir Pasha da a delegazione russa cum'è un rigalu, è esibitu in u giardinu di u museu Kars in u distrettu storicu di a stazione, l'annu passatu, 12 mila turisti naziunali è stranieri anu visitatu.
À l'esterno di u vagone, chì hà un salone, sala da pranzu, sala di riscaldamentu è bagnu, ci hè l'inscription "Stu vagone biancu hè statu regalatu à Kazım Karabekir Pasha da l'Armata Rossa" in alfabetu ottomanu, russu è cirillicu.
Per scopu chì u carru serà visitatu da più turisti, a Direzzione Pruvinciale di Cultura è Turismu ci travaglia.
U Manager di Cultura è Turismu di Kars, Hakan Doğanay, hà dettu à l'Agenzia Anadolu (AA) chì Kars hè una cità di marca chì si distingue cù i so monumenti storichi.

Dichjarà chì cunservanu tutti l'uggetti chì portanu e tracce di a storia in Kars è li piglianu in considerazione in l'attività turistica, Doğanay hà dichjaratu chì u "Carru Biancu" hà da truvà più postu trà e destinazioni turistiche da avà.

Enfatizendu chì u "Carru biancu" porta e tracce di a storia turca è russa, è chì hè di grande impurtanza soprattuttu per i turisti russi per visità più a regione, Doğanay hà dettu:
"Quandu u cumandante di u Fronte Orientale Kazım Karabekir Pasha andò à firmà u Trattatu di Gyumri u 3 di dicembre di u 1920, hà purtatu cavalli bianchi à i generali russi cum'è un rigalu. A delegazione russa, assai cuntenta di questu, più tardi, quand'elli ghjunsenu à firmà u Trattatu di Kars in Kars u 13 d'ottobre di u 1921, fendu un gestu in ritornu à i cavalli bianchi, purtonu u Carru biancu, ch'elli avianu custruitu apposta. in Mosca per esse usatu per u travagliu è u viaghju, à Kars. L'hà datu in rigalu à Kazim Karabekir Pasha ".
Spieghendu chì Kazım Karabekir Pasha, u Cumandante di u 15u Corpu è u Fronte Orientale in a regione di Kars, hà fattu i so viaghji d'affari è di viaghju trà Kars è Erzurum in 1921-1923, cù stu vagone, Doğanay hà dettu chì Kazım Karabekir Pasha hà utilizatu assai carru. spessu.
- "Stu carru era cum'è a casa di u pascià"
Doğanay hà dichjaratu chì Karabekir Pasha hà pigliatu decisioni storichi nantu à stu vagone durante i so viaghji per risparmià tempu, è hà dettu:
"In verità, stu carru era cum'è a casa di u pascià. Quelli chì anu vistu chì stu vagone biancu era cunnessu à u trenu neru hà capitu chì Kazım Karabekir Pasha viaghjava. Hè cunnisciutu chì Pasha hà salvatu u tempu è hà pigliatu a terra storica in questu carru cù a so delegazione. U vagone hè statu lasciatu in a Stazione di Kars Sarıkamış in u 1923, dopu chì Kazım Karabekir Pasha hè statu numinatu cum'è 1st Ispettore di l'Armata di Istanbul. In seguitu, hè statu purtatu à u giardinu di u Museu di Kars è pigliatu sottu prutezzione da u 1981. Dopu qualchì tempu, diverse restaurazioni sò state fatte in questu, i scritti di u pascià, i ducumenti, e foto di a tour Kars Sarıkamış sò stati inquadrati è appiccicati in u vagone. Hè statu prisentatu à i visitori quì cum'è un tistimone di a storia. Da avà, u nostru scopu hè di fà più usu di stu carru storicu trà e destinazioni turistiche è di assicurà chì più turisti u visitanu.
Spieghendu chì i lochi storici di petra cunnisciuti cum'è u Bastione Sanguinu in Kars seranu trasfurmati in u Museu di Storia di a Guerra chì descrive u Fronte Orientale, è u Carru Biancu hà da piglià u so postu in u giardinu di stu museu, Doğanay hà dettu: "U nostru scopu hè di include. stu museu cum'è destinazione turistica in u 2016, sia naziunale sia straneru, aprendulu à u serviziu di i turisti è aumentendu ancu di più u so putenziale turisticu perchè Kars si merita. U turista chì vene à Kars hè un turista cuscente. Kars ùn hè micca una cità casuale. Hè una cità chì hà una identità è hè stata dichjarata una cità di marca trà 15 cità ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*