so petre Karşıyaka I travaglii di a stallazione di a Ferrovia nantu à a Linea di Tram sò cuminciati cù una Cerimonia

Mappa di e linee di tramvia di Izmir
Mappa di e linee di tramvia di Izmir

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà iniziatu i travaglii di posa di rails nantu à u tram, unu di i più impurtanti investimenti di trasportu chì darà un novu impetu à u trasportu urbanu, da Mavişehir. 390 milioni di lire Mansion è Karşıyaka Cumpresi i tramvii, a quantità di investimenti fatti da a Municipalità Metropolitana per u trasportu ferroviariu durante u periodu di u Ministru Kocaoğlu hà righjuntu 4 miliardi 534 milioni di lire.

Preparatu à dà una nova vita à u trafficu urbanu. Karşıyaka- A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì cuntinueghja a custruzzione di l'edificiu di supportu di l'attellu è a custruzzione di veiculi di i prughjetti di u tram di Konak, hà iniziatu i travaglii di stallazione di ferrovie nantu à e sezioni di a strada induve i spostamenti di l'infrastruttura sò stati cumpletati. U primu prucessu di stallazione di ferrovie nantu à u Cahar Dudayev Boulevard hè statu realizatu cù una cerimonia à a quale hà assistitu u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu.

Ricordendu chì anu apertu a Fiera Izmir cun un valore di 400 milioni u mese passatu, u sindaco Aziz Kocaoğlu hà dettu: "Oghje, ponemu di novu a fundazione di un prughjettu per un valore di 400 milioni. A Municipalità Metropolitana di Izmir hè attualmente realizatu un prughjettu di 80 chilometri solu cum'è investimentu in u sistema ferroviariu. 30 km linea Torbalı, 26 km linea Selçuk, 24 km Karşıyaka è 80 chilometri in totale, cumpresu u tram Konak. "Attualmente travaglia à 100 chilometri, serà 180", disse.

Parlendu di u tram Buca, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Avemu sottumessu l'offerta di prughjettu, Karşıyaka- Konak è Buca sò sorti inseme. Allora u Ministeru di i Trasporti ci hà dettu "custruiremu u tram di Buca nantu à e so linee di 1650 metri" è avemu alluntanatu Buca da u prugettu. Vulariu chì ùn avemu micca perchè ùn anu micca. S'è no aviamu cuntinuatu, avariamu pusatu i fundamenti di u tram in Buca oghje è l'avemu compiu in 3 anni. Avemu fattu un sbagliu. Scusate à a ghjente di Buca. "Vulemu esce à l'offerta per u prughjettu u più prestu pussibule è mette u fundamentu di u tram di Buca u più prestu pussibule", disse.

Enfatizendu chì i stadii previsti per esse custruitu in Izmir sò stati usati cum'è materiale puliticu, u sindaco Aziz Kocaoğlu hà dettu brevemente:

"Sporti, credenze, sub-identità, rilazioni civili è differenze settarie ùn deve esse usatu cum'è strumentu per a pulitica. A cultura è l'arti duveranu esse praticati liberamente è ùn deve micca esse usatu cum'è strumentu per a pulitica. Ma sfurtunatamenti a Karşıyaka è u Göztepe Stadium ùn hà fattu nunda di più chè demoralize Izmir è occupanu a so agenda. Avemu fattu i nostri calculi cù u Ministru di u periodu, Faruk Bey. U locu hè chjaru, u locu hè statu attribuitu. U prugettu serà fattu, avemu dettu "a faremu inseme cù u ministeru". Hè cusì simplice. Hè cusì vera. Avemu decisu inseme. Avemu da custruisce un complexu sportivu di 80 decare. Ci sò state discussioni nantu à u locu. I nostri concittadini di Izmir ùn volenu micca imposizione, ùn vulemu micca imposizione. Vulemu guvernà a nostra cità discutendu i nostri prublemi, accunsentendu, accunsentendu è cumprumettenu cù una demucrazia participativa è un approcciu di gestione. 'Karşıyaka Dicenu: "U sindaco o a municipalità metropolitana ùn permettenu micca, ùn pudemu micca fà." L'annunziu di novu da quì. Oghje, simu contru à a custruzzione di stadii perchè ùn hè micca a scelta di locu ghjusta; Esprimemu questu cù u core apertu in ogni locu. I nostri ragiuni sò ancu curretti in quantu à l'urbanismu. Hè principiatu è deve difende ellu stessu. Hè diversu... Ma oghje, ùn ci hè nisun ostaculu ghjuridicu per chì u Ministeriu di u Sport si mette i fundamenti di sti stadii in quantu à a legislazione. "No, a municipalità metropolitana deve dà u terrenu di 1400 metri quadrati, Karşıyaka E parolle « A cumuna duveria dà a terra in l’acqua gratis è cumminciamu » sò diventate una storia di « Ùn vogliu micca fà, ùn possu ghjucà, u mo spaziu hè strettu, e maniche sò strette » . "Avemu 4 mila 239 metri quadrati di spaziu in l'Alsancak Stadium, ùn avemu micca dettu" dà à noi " finu à oghje ".

A Municipalità Metropolitana hà cunclusu e so parolle nantu à u stadiu cusì:

Puderete capisce u populu di Izmir

"Servirete Izmir, capirete a ghjente di Izmir. Risperete u stilu di vita di i Izmir. Ùn batterete micca cù u populu di Izmir. Ùn dicerete micca: "S'è vo votu per mè, vi serviraghju". Farai u vostru duvere, fate u vostru travagliu. U populu di Izmir vutarà s'ellu vole o micca, ma avete da serve à u populu di Izmir, a cità più sviluppata di Turchia; Questu hè u vostru duvere primariu. "Cumu a municipalità metropolitana di Izmir, cuntinuemu u nostru modu per risolve tutti i prublemi infrastrutturali di a cità è cresce economicamente".

U ringraziu hè vinutu da dui presidenti

Parlendu à a ceremonia, u sindaco di Çiğli Hasan Aslan hà ringraziatu u sindaco Aziz Kocaoğlu per a linea di tram, chì furnisce un grande sollievu in u trafficu di Izmir.

Karşıyaka U sindaco Hüseyin Mutlu Akpınar hà dettu:

"Femu un travagliu esemplare quì oghje. Travagliemu per campà più in pace, più felice è più còmode in a nostra cità. Fortunatamente, i sindaci CHP sò pigliati cum'è esempi è imitati oghje. Cum'è a settimana passata, u partitu di u guvernu hà dettu "a faremu" è includeu i prughjetti di tram di Izmir in u so manifestu elettorale. Vulemu è vulemu chì cuntinueghjanu à seguità. "Vulemu chì custruiscenu un stadiu di visione cù una capacità di 8-500 mila persone, invece di un stadiu boutique cù una capacità di 10-25 mila persone".

U costu di u tram hè 390 milioni di TL

Konak Tramway cù 12.7 fermate è una lunghezza di 19 chilometri è 9.87 fermate cù una lunghezza di 15 chilometri, chì hè stata implementata cum'è un cumplementu à u sistema di metro. Karşıyaka U costu di u tram è u tutale di 38 veiculi chì viaghjanu nantu à queste linee hè di 390 milioni di lire. I prughjetti di Tram sò previsti per esse messu in serviziu à a fine di u 2017.

Tram moderni è cunfortu

I veiculi di tram, chì i studii di cuncepimentu sò stati finiti è a custruzzione hà iniziatu, sò longu 32 metri è anu una capacità di trasportà 285 passageri. Sicondu i studii di fattibilità, 95 mila persone per ghjornu nantu à a linea Konak, Karşıyaka 87 mila persone seranu trasportati nantu à a linea. I Trams averà una unità di cuntrollu è di surviglianza di u trenu, sistema d'infurmazione di u passageru, schermi LCD, mappa di rotta attiva, camera, registratore d'imaghjini è di sonu.

Mappa di Tram Izmir Metro İZBAN
Mappa di Tram Izmir Metro İZBAN

Investimentu di 4 miliardi 534 milioni TL

In questi travaglii realizati cù e risorse proprie di a Municipalità Metropolitana di Izmir, 827 Million TL sò stati spesi per İZBAN finu à a data. Quandu l'investimenti metropolitani fatti per i veiculi sò aghjuntu, l'investimentu tutale di a Municipalità Metropolitana in İZBAN hà righjuntu 1 miliardi 227 milioni TL.

Quandu a custruzzione di a strada di 20 chilometri in u metro di Izmir è l'acquistu di 87 vagoni, chì sò stati offerti in più di i vagoni 85 esistenti, sò inclusi, u costu tutale di a Municipalità Metropolitana hà righjuntu 2 miliardi 527 milioni TL.

Cù l'investimenti totali di 85 milioni di TL da spende in a linea Selçuk in corso è a custruzzione di l'area di almacenamento sotterranea per i veiculi 780 è i prughjetti di rotte Bornova, l'investimentu tutale fattu da a Municipalità Metropolitana di Izmir cù e so risorse in i prughjetti di u sistema ferroviariu hè di 4 miliardi 534 milioni. TL hè accadutu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*